Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Roger. Ik weet wat het onderdeel op jou foto is, ik kon bij mij het merk en het artikelnummer lezen (Bosch 280 142 427) en ben toen even op internet aan het zoeken geweest. Het staat te boek als ventilatie / ontluchtingsklep, dus mijn theorie waar ik eerder over heb gehad klinkt nu wel heel erg aannemelijk.Wie weet wat dit is? Het zit in de luchtslang die tussen het koolstoffilter van de tankontluchting zit en injector/inlaatspruitstuk. Is het een sensor die de inlaattemperatuur meet????
Bekijk bijlage 1399642
Wat een shitmotor als het op sleutelen aankomt. Vooral de eerste keer dat je dingen moet verwijderen en eigenlijk nog niet weet hoe het allemaal vast zit.
Alle aan de tank 'opgehangen' onderdelen zijn ook niet echt handig, maar 't komt goed.
Als iemand weet wat het onderdeel op de foto is hoor ik het graag. Het zit op een metalen beugeltje geschoven dat rechts onder de tank aan de binnenkant van de rechter framebuis zit aangebout met zo ongeveer het enige RVS inbus boutje dat aan de 390 is te ontdekken.
Dat is wel heel aannemelijk inderdaad. Goed uitgezochtHoi Roger. Ik weet wat het onderdeel op jou foto is, ik kon bij mij het merk en het artikelnummer lezen (Bosch 280 142 427) en ben toen even op internet aan het zoeken geweest. Het staat te boek als ventilatie / ontluchtingsklep, dus mijn theorie waar ik eerder over heb gehad klinkt nu wel heel erg aannemelijk.
Ja die is wel mooi. Zwart past een stuk beter bij de rest van het geheel. GPR uitlaten zijn kwalitatief goed, alleen worden ze veel lelijker dan de gemiddelde uitlaat bij rijden door de pekel, aangezien de verf en compleet vanaf gaat. Nu neem ik aan dat jouw Duke net zoals die van mij niet als winterfiets wordt ingezet en door de pekel wordt gejast, en daarmee is de GPR zeker een goede keuze. Ik heb geen ervaring met de GPR specifiek op de Duke. Het geluid van deze dempers is in het algemeen 'hoorbaar maar netjes' Zeker op een 1-cilindermotor en twin klinken ze goed. Ze hebben een e-keur. Uiteraard met geplaatste dB-killer als die er überhaupt nog uitkan, want volgens mij mag die officieel niet meer 'met een schroefje' te verwijderen zijn anno 2021.
Dat klopt. De hoek van de kentekenplaat mag maximaal 30 graden zijn en in Duitsland mag de band niet het achterste deel van de motor zijn. Did val jou lijkt daar wel aan te voldoen. Als ik naar Duitsland ga zet ik mijn bagagerek erop. Plaat zowat rechtop en zeker achter de achterband.
De fabrieks bandjes bevallen goed hoor, maar wellicht kan het beter.Niet tevreden over wat er nu onder ligt?