Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Roger, het is mij nog niet helemaal duidelijk; ik vind geen set verlaagde veren incl demper.Dat klopt. Die waren er toen ook niet. De kit is goedkoper dan een losse set veren en een achterschokker. Ik heb via Nouds Motorbazar gewoon de onderdelen kunnen kopen die ik nodig had voor de prijs van de kit. Daarnaast was Noud toch al iets goedkoper dan andere leveranciers van exact hetzelfde. 2x voorveren, 1 liter vorkolie, een platte steeksleutel om de vorkdoppen van de demperstang te kunnen halen, en de complete achterschokdemper.
mik kan je straks een foto sturen van de factuur of de sticker op de doos. Feitelijk zou je hetzelfde kunnen kopen, alleen aangeven dat je de verlaagde set wilt. Heb je eigenlijk al een 390?
Bedankt, ik hou jullie op de hoogte!Er is heel veel ander leuks te koop, maar in het A2 segment is dit toch wel een topper met een hoge fun factor. De oudere modellen heb ik niet op gereden, maar hoorde van de monteur bij de dealer dat de nieuwe blokken echt veel mooier lopen door een balansas en mooier op het gas reageren. Geen eigen ervaring, maar de dealer heeft het mij niet verteld om mij een nieuwe aan te smeren. Een oud model is voor mij nooit een optie geweest en volgens mij vertelde hij het zelfs pas bij aflevering. Voor de verlagingstransformator even mailen met HK, Nouds Motorbazar, YSS of wat dan ook. Volgens mij zijn de achterschokdempers verkrijgbaar met een dikkere veer (voor zware mensen of veel met passagier of bagage rijden) en verlaagd. Ik ging voor standaard dus heb daar niet verder naar geïnformeerd. De YSS is in lengte verstelbaar!! Ik weet niet of die ook lager kan afgesteld dan standaard, maar allicht handig om te informeren. Ook die levert Nouds Motorbazar (ik heb geen belang ) .
YSS is de prijs van de voorverenset goedkoper dan Hyperpro.
veel plezier morgen en succes met het maken van de keuze.
Keuze is gemaakt; er staat sinds deze namiddag een Duke 390 in de garage te blinken
Deze ochtend naar "oud" model 2015 gaan kijken; 5000km op de teller en maniakaal onderhouden. Tevens zeer vriendelijke man en liefhebber.
Plaatsgenomen en ik was meteen verkocht: de zithoogte is echt ideaal voor mij en ik hou van de smalle tank en lichte gewicht. Dus ondanks ik het nieuwe model stoerder en mooier vind, meteen de knoop doorgehakt. Deze past gewoon op mijn lijf.
Bekijk bijlage 1645559
Aantal leuke opties zoals korte nummerplaat, monozit, andere spiegels, enz. Heb alle originele onderdelen erbij gekregen. Heeft net onderhoud gekregen en nieuwe voor- en achterband.
Leuke extra is de Arrow volledige uitlaat-lijn; zonder demper echt een bruut geluid.
Waarom afgestapt van je MT 09 SP ???@kuncing
Die worden ook al zeldzamer, iig de R versie.. prijzen gaan ok hard omhoog..
Heb de mijne begin dit jaar gekocht, en maar goed ook!
Ging kijken voor een nieuwe 390, en stampte naar buiten met een 690R..
Vond de 390 te klein wbt zit. En ook bang voor een te grote stap terug in vermogen, gezien mijn MT 09 SP..
Exact hetzelfde bij mij....alleen heb ik geen Duc in de schuur.Tegen die tijd maar kijken; het is vooral omdat ik het model mooier vind, met name de koplamp.
Ik heb juist voor de 390 gekozen om na jaren nauwelijks tot helemaal niet motorrijden weer wat rijervaring op te doen op een lichtere motor (gewicht en vermogen) die wat beter bij mijn 1,63m past. Als ik mij weer wat zekerder voel en meer vermogen wil, staat er altijd nog de Ducati 900 SL uit mijn avatar in de schuur
Bedankt!Proficiat FloR_41
Prachtige tweedehands duke 390 gekocht.
Mag ik weten hoeveel je ervoor betaalt hebt?
Ik vind het nieuwe model mooier vanop de zijkant gezien. Vind enkel jammer dat nieuwe model hoger is en in mijn gevoel ook logger. Ben zelf 1m68, vermoedelijk ligt het daar aan. Als ik groter was geweest, zou ik ook nieuwe model verkiezen.Mooie motor, gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!
Zelf vind ik deze mooier dan het nieuwe model, maar het prijsverschil tussen dit model 2e hands en gewoon een nieuwe was mij te klein.
Misschien komt er ooit nog een van dit model, maar dan in 690 of zo
Amai....dit is inderdaad een zeer gunstige prijs.Bedankt!
Ik heb echt geluk gehad omdat ik er heel snel bij was, de vraagprijs voor deze motor was 3000 euro.
Om een idee te geven: door montage van de arrow, had de beste man niet meer de voetsteun voor de passagier. Voor mij geen probleem.Amai....dit is inderdaad een zeer gunstige prijs.
Normaal is de vraag prijs rond de 4000 € maar meestal met veel meer kilometers.
Je gaat hier nog veel plezier aan beleven en het blok geeft nog vele kilometers....goeie keuze.
Bovenste citaat dateert van 2017...390 is denk ik de meest probleemloze motor die er is gemaakt bij ktm, veel plezier met je motor
We maakte het slechtste in elkaar los.. ik kon niet normaal met het ding rijden. Wat wel lukte met mijn CBR 1000rrr, om even wat te noemen. Hoe gekker het ging, hoe mooier het was. Men kon daardoor niet meer anticiperen op mij.. dus lol was over..Waarom afgestapt van je MT 09 SP ???