Ik heb een Shark Factory Carbon uitlaat te koop, passend op de Duke 390. Voor meer info, graag PB, of reactie via MP: Shark uitlaat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja, wat is een grote beurt.. Beurtje is wel elke 7500km. Als ik kijk in het schema (pdf, 390 Duke 2018) dan is nagenoeg alles (van de 7500 beurt) gelijk aan de latere beurten behalve klepspeling en bougie vervangen (elke 15k) en een swingarm & frame check (elke 30k). En elke 2 jaar moet de remvloeistof vervangen worden, elke 4 jaar de koelvloeistof.Weet iemand zo de service interval van een 390?
Mijn vriendin heeft nu 7500km er op staan. Volgens mij is er dan een oliebeurtje nodig, ze had net de dealer gebeld maar de beste man gaf aan grote beurt en dat ze er niet op kon wachten.
Iemand die je het toevallig weet? Anders moet ik thuis de boekjes opzoeken/doorspitten
Top top top!Na lang dit forum bekeken te hebben afgelopen vrijdag mijn eerste motor gekocht.. Een KTM 390 Duke 2019 model!!
Ja, mooi machientje hoor
Een tail tidy kun je bijna niet nalaten. Deze originele stok eraan is geen porum.
Met de powercommander krijg je het rukken niet weg. Daarvoor moet je dan de powertronic proberen waar @JackSparrow het telkens over heeft. Naar zijn zeggen werkt dat. De fabrieksgarantie zal er igv zelf monteren af zijn, maar het ding is zonder zichtbare sporen te verwijderen. Knippen en solderen in kabelboom hoeft niet. Hier heb je niets aan als de motor er onderweg mee stopt en je 'm direct naar een dealer laat brengen. Wel als je 'm zelf eerst kunt ontdoen van het ding. Mogelijk dat de garantie niet vervalt als de KTM-dealer de PC installeert, maar prijskaartje. Hoe je afslaan bij terugval naar stationair toerental kunt voorkomen weet je inmiddels. Dat vond ik ook erg irritant, maar de oplossing lag 'm in 5w50 ipv 15w50 motorolie dus. Sleutel je zelf? Check even de methode die ik ooit heb gepost voor oliepeil controleren en vullen. Wat in het boekje staat klopt niets (meer) van. Idem voor ketting stellen.
duo komt hier never nooit niet op dus wat dat betreft kan ik m veilig vervangen zal er zelf ook vrijwel nooit op rijden, voor mij zal die wat te licht zijnDan zal het voor duogebruik nog steeds niet geweldig zijn, maar aangezien de demping instelbaar is zal ik eens op zoek gaan. De voorkant ben ik niet echt ontevreden over.
En anders een keer flink in de buidel tasten voor Hyperpro of een betere WP dan het standaard element.
Jij rijd zelf 690 toch?duo komt hier never nooit niet op dus wat dat betreft kan ik m veilig vervangen zal er zelf ook vrijwel nooit op rijden, voor mij zal die wat te licht zijn
sorry we praten langs elkaar heen.Jij rijd zelf 690 toch?
Als je dat gewend bent is een 390 inderdaad wat licht.
Gelijk 1000km beurtje laten doen?Dat had ik ook al bedacht haha.
Misschien heeft iemand hier ervaring met een bepaalde dealer.
Ben benieuwd naar de bevindingen van je dynojet!
Helaas me eerste pech geval gehad met de Duke.
Begin deze week wou ze helaas niet meer starten. Dit bleek uiteindelijk een lege accu te zijn.
Volgens de anwb hield de accu zijn vermogen niet meer vast.
Vandaag keurig opgelost door motoport wormerveer door er een nieuwe accu in te zetten.
Gelijk 1000km beurtje laten doen?