ktm 450 '04

Jor

MF'er
3 jul 2006
67
0
Kan mij iemand vertellen hoeveel olie er in het blok van een ktm 450 uit 2004 moet en hoort er aan de olie dop van deze motor geen oliepeil staafje te zitten zoals gewoonlijk bij alle motoren???

en wie weet er waar ik het onderhouds/sleutel zelf aan je motor boek kan krijgen/kopen....?? |( |( |(
 
dan zal er een boutje ziten wat je dus eruit draait en waaruit olie komt lopen als je er genoeg in hebt zitten,maar neem aan dat je dat al wist ;)
 
Kan mij iemand vertellen hoeveel olie er in het blok van een ktm 450 uit 2004 moet en hoort er aan de olie dop van deze motor geen oliepeil staafje te zitten zoals gewoonlijk bij alle motoren???

en wie weet er waar ik het onderhouds/sleutel zelf aan je motor boek kan krijgen/kopen....?? |( |( |(


Er zit geen oliepeil staafje meer aan. Je hebt nu een kijkglaasje waar je kan zien hoeveel olie erin moet. Dat kijk glaasje zit onder je kickstarter :o

Eerst de motor rechtop zetten(nee niet op een zijstandaard)
-Als de motor koud is moet het olie niveau onderin zitten.
-als de motor warm is moet het olie niveau bovenaan zitten.

Ik heb een KTM 525 exc uit 2004 maar daar geld hetzelfde voor.
Ik heb bij Brouwer in Zwartebroek een cd gekocht waar alles op staat. Kon daar effe niet zo gauw vinden hoeveel olie erin moet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan