KTM 450 EXC-R onderhoud onbekend

Ik kan zoveel carterplaten plakken op mijn 500exc dat je helemaal geen crosslaars sporen terug vindt.
Nieuw setje niet afgekloven voetstepjes erop en hij is als nieuw.
Heb hem net klaar als reisfiets.
En is over te nemen.
IMG_20210321_154435_3.jpg
 
2019
Uren iets van 39.
Met 25 uur gekocht bij Andre motors.
Gaat niet voor koopje weg.
Verbreed koppdeksel.
Chromoby tassenrek.
 
Het is een bouwjaar 2008, 13 jaar oud..Ik weet niet in hoeverre onderhoudsbonnen van toepassing zijn. Vaak doen eigenaren onderhoud zelf.
 
Kan je niet ff op de domeinen opsnorren wat de verkoopprijs is geweest :?
Kan even zoeken zijn, maar als hij 3000 heeft betaald, kan je proberen te roepen: "3500, kom ik hem nu halen, dan pak je mooi 500 euro met weinig werk."
 
Kan je niet ff op de domeinen opsnorren wat de verkoopprijs is geweest :?
Kan even zoeken zijn, maar als hij 3000 heeft betaald, kan je proberen te roepen: "3500, kom ik hem nu halen, dan pak je mooi 500 euro met weinig werk."

Tegenwoordig met die privacy wetgeving geven ze niks, nada, noppes. Ik heb wel gebeld. En met het verhaal gekomen dat ik interesse heb in n motor die bij hun vandaan komt en of ik me zorgen moet maken of ie van een drugsdealer in beslaggenomen is, die schieten gelijk als ze jou met hun motor zien rijden.. Maar daar kreeg ik als antwoord op dat dat mogelijk zou zijn maar niet verwacht wordt. Super goed systeem wel.

Toen stelde ik vervolgens nog een vraag over of een inbeslaggenomen voertuig ook naar de dichtsbijzijnde domeinen gaat, of dat er uit veiligheidsoverwegingen bijvoorbeeld, dat ding naar een andere provincie o.i.d. vervoerd wordt, om een voorbeeld zoals uit de 1e vraag als poging te vermijden of uberhaupt confrontatiekans verkleint in ieder geval.. Maar ook daar kreeg ik een super zorgzaam antwoord op als, nee daar houden we geen rekening mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan