KTM 450 exc

Wat voor type staat er op het kenteken?
Je hoeft maar een politieagent te treffen die wel weet dat daar iets niet klopt.

Mee eens !
Hij kan beter een ding met orgineel kenteken kopen. Die van jou bv., heeft ie ook nog meer power ! :)
Diegene die dat zo gedaan heeft met dat GS-kenteken, heeft een groot risico genomen voor 1000,- tot 1500,- euro BPM vind ik.
 
deze brommers staat bij zwartebroek of lemmens ook te koop voor 7200 euroos,zonder SM wielen.
Ik ben nu aan het uitzoeken of het allemaal verzekeringstechnisch kan.Als het kan is het de mijne hoor,ik ben helemaal weg van die bike :} :}
 
De prijs is zo mooi omdat het hele verhaal rammelt.
Goedkoop is duurkoop in dit geval lijkt mij.
 
ik geloof een KTM GS 495,kan dat?
En staat er dan ook bij dat het een 2-takt is?
Niet omdat ik de mijne kwijt moet hoor 0-)
Maar ik zou gaan voor een 520exc met een orgineel kenteken.
 
Heb hem net bekeken en is gewoon helemaal nieuw.zelf omgespaakt met originele naven.
hij heeft hem in duitsland gekocht zonder kenteken en daar het andere framenummer van het kenteken van de 1996 KTM in laten zetten om zo de BPM te ontduiken.
ik weet nu niet wat er gebeurd als ik brokken maak met zo'n motor.Bij aanhouding door de politie kijken ze alleen of ie verzekerd is en dat is ie ook gewoon,maar wat bij een ongeluk,gaan ze dan verder kijken???
Graag een snelle reactie mannen,en bij voorbaat dank alvast!!
Vervalsing in geschrifte noemen ze dat ook wel eens (ik zeg het nog maar een keer). Dat is geen bekeuring maar direct een strafblad. Weet waar je aan begint. Je bent ook nog eens niet verzekerd.

Ik begin niet meer aan dat soort grappen.
 
Vervalsing in geschrifte noemen ze dat ook wel eens (ik zeg het nog maar een keer). Dat is geen bekeuring maar direct een strafblad. Weet waar je aan begint. Je bent ook nog eens niet verzekerd.

Ik begin niet meer aan dat soort grappen.

Klopt !
Het is een misdrijf.
Naast die valsheid in geschrifte wordt je dan ook nog vervolgd voor het rijden zonder kenteken en verzekering, plus alle bijkomende mankementen die er zoal op een SM kunnen voorkomen.
Is het duitse kentekenbewijs "de brief" er dan nog wel bij ? En hoe is het met het framenummer ? Heeft de verkoper enig bewijs dat de motor niet gestolen is ?
Succes, ik begin er in ieder geval niet aan !
 
Ik zie er toch maar vanaf,ondanks dat het een gigantisch mooie bike is.
Wil niet de sores hebben als ik een ongeluk krijg met zo'n ding.
Ooit komt er eentje dat wel... :]
Iemand nog een leuke bike te koop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan