Ktm 500 2-takt supermoto project

Oow als ik dat zo hoor dan komt dat straks wel goed alstie klaar is :P
die komt wel op de foto/film ;)

haha wie weet kan ik mn brood er nog mee verdienen :P :P
 
Heeft iemand toevallig nog een supermoto remschijf 320mm voor een ktm? het liefst met een zwart alu hart.
 
ik ken het zo niet, als ik er naar google dan kom ik uit op Motome tv, een soort tv programma?

Ben jij bekent met hun?

Het kan inderdaad wel een leuk idee zijn! :)

Ja het is sinds kort op RTL7, daarvoor was het altijd alleen op internet.
Ze doen vaak Motor specials over aparte customs, occasions, evenementen, eigenlijk alles wat met motoren te maken heeft ;P

Hier hun YT kanaal:
Promotor
 
Die spuitprimer doe jij hebt gebruikt voor de mal van de skidplate zag er goed dik uit.
Kan je mij vertellen welk merk dat was?
 
Die spuitprimer doe jij hebt gebruikt voor de mal van de skidplate zag er goed dik uit.
Kan je mij vertellen welk merk dat was?

Dankjewel! leuk dat je meeleest!

Ik heb een 2k primer gebruikt van autocolor, maar heb ik het er ook redelijk dik opgespoten. het dekte ook best goed vond ik!
 
Ja het is sinds kort op RTL7, daarvoor was het altijd alleen op internet.
Ze doen vaak Motor specials over aparte customs, occasions, evenementen, eigenlijk alles wat met motoren te maken heeft ;P

Hier hun YT kanaal:
Promotor

Oké wat leuk! ik denk dat het 't leukste is om dat misschien te doen wanneer de motor klaar is?!
 
ja ja sorry, t duurt allemaal wel lang he..

De monteur van KTM had het erg druk en kwam niet toe aan mijn 500 blok ( zou je toch haast tijd voor willen maken lijkt me :P )

Maar volgende week ligt hij in 100 delen zij die, dus dan controle, glasparelen, bouten vernikkelen, en opbouwen. En zal ik zeker weer even foto's plaatsen!! *D
 
Ik heb de mazzel dat ik Wouter als collega heb en deze week even in zijn walhalla heb mogen kijken....finger licking good! Op de foto is leuk, maar in het echte nog veel mooier.
Af en toe mag die ook voor mij wat maken, maar ik kom er bijna niet tussen...da's nou weer het nadeel van zo'n project! haha. Je doet er wel weer leuke ideeën mee op...
Wordt een prachtige machine Wouter, petje af.
 
vet apparaat ben je aan het bouwen ben benieuwd als het loopt straks :)
 
Ik heb de mazzel dat ik Wouter als collega heb en deze week even in zijn walhalla heb mogen kijken....finger licking good! Op de foto is leuk, maar in het echte nog veel mooier.
Af en toe mag die ook voor mij wat maken, maar ik kom er bijna niet tussen...da's nou weer het nadeel van zo'n project! haha. Je doet er wel weer leuke ideeën mee op...
Wordt een prachtige machine Wouter, petje af.


Hey Ballbetween :P haha bedankt! en leuk dat je even een kijkje hebt genomen in dit topic! ;)
 
Nieuwe update's!

Het motorblok is inmiddels volledig uitelkaar.

full
 
Toch maar goed dat we hem uitelkaar hebben gehaald, er is 1 koppelingsplaat gebroken en heeft een tijdje door de bak geslingert.

Verder valt het niks tegen, zuiger welke orgineel ktm is (elko) is nog in goeie staat ( blijkbaar zit die er niet lang in, wat kleine zandkrasjes )

Tandwielen van de 3e en 4e versnelling minimaal afgerond. dus die laten we ook mooi zitten.





full
 
Alle lagers en keerringen voor het glassparelstralen nog maar even laten zitten voor berschering van de passingen. Die komen er straks allemaal weer nieuw in.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan