ktm 520 blok in 2005 frame.

rfs4t-rocks

MF veteraan
21 aug 2010
2.096
0
Breda
vorige keer kreeg ik lekker snel antwoord op deze vraag en werd gezegd dat dit klakkeloos kon over worden gezet.

Het blok past prachtigmooi.. maar nu heb ik nog het wonderbaarlijke probleem dat de as die door het frame, achterbrug en blok een dunnere diameter heeft als de as van het 2005 frame..

kent iemand iemand die busjes kan draaien voor mij of een andere simpele oplossing is gewenst?

hoop op een spoedige reactie, want dit is tot nogtoe alles wat mij ervan weerhoudt om dat ding op zn achterwiel te zetten! hiiiihaaaaa
 
Kun je het gat in het blok niet groter maken?
 
nee ik heb een 2005 frame met grotere gaten als het 2002 frame.. de as die dus door het blok en achterbrug gaat is te dun voor het frame.. moet dus busjes oid laten draaien.

en idd.. blok uitboren begin ik niet aaan.. das idd een heftige beun actie!
 
Het zou gaan om 2 busjes van 5mm breed, doorgang van 15mm voor as en een dikte van 2mm zodat hij de ruimte vh frame naar de as opvult..

Of zijn deze busjes ergens verkrijgbaar? Zo ja.. Waar? Zo nee.. Wat zou het me.kosten om deze te laten draaien?
 
Het zou gaan om 2 busjes van 5mm breed, doorgang van 15mm voor as en een dikte van 2mm zodat hij de ruimte vh frame naar de as opvult..

Of zijn deze busjes ergens verkrijgbaar? Zo ja.. Waar? Zo nee.. Wat zou het me.kosten om deze te laten draaien?

Je kan proberen bij een metaal groothandel of iets dergelijks. Maar het zal toeval wezen denk ik..
 
Kunde f
Gij da fixe voor mij dan? Heb ze toch nodig.. Dan liever een vakman aan t werk toch?
 
Komt een 2002 achterbrug in dus dan hoef ik alleen het frame aan te passen.. Haha daar heb ik dan weer wel bij stilgestaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan