Te koop wegens een zwaar chronisch gebrek aan tijd. Voorlopig hang ik mijn motorlaarzen in de wilgen.
Vorig jaar herfst heb ik via dit forum een KTM 520 SM gekocht, deze is netjes omgebouwd naar een 525 model. Sinds de koop heb ik er ongeveer 70 km mee gereden, redelijk weinig idd
Klik hier voor het topic van de ombouw.
Nu dus te koop:
KTM 520 SM
Bouwjaar: 2001
Kilometerstand 8300
Frame gepoedercoat
Zwarte excell velgen
Fris plastic
Van het oude verkooptopic:
Heeft altijd netjes zijn beurtjes gehad. Er zit net een nieuwe achterband op (Michelin pilot power) Deze is nog geen 70km oud. Verder zijn ook de remblokjes nieuw, nieuwe rem vloeistoffen, nieuw blok olie en nieuwe (olie)filters gemonteerd. (ook deze pas 70km oud)
De motor heeft een zwart gepoedercoat frame en staat er optisch netjes bij. Ik had het plan om de motor flink onderhanden te nemen maar heb dus geen tijd meer.
Wat moet er naar mijn idee gebeuren:
Momenteel lekt de motor minimaal koelvloeistof uit de waterpompkeering. Vervangen van de keerring zal een 30 minuten zijn en kost 5 euro.
Koppeling "kleeft", naar mijn idee ligt dat aan de olie. Ik heb de motor nog niet warm laten draaien en wellicht lost dat het probleem op. Anders andere olie erin. Mocht dat het niet zijn dan wellicht de koppelingsveren of platen (platen zijn nieuw 80 euro) vervangen.
Voor de rest is het GAAAN met deze motor. Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden
Motor wordt verkocht met crossbok, en reserve tandwielen. Offiele KTM tas met originele boekjes etc. Nieuwe zwarte handkappen (niet gemonteerd)
Tevens mijn full aluminium racing/enduro uitlaat systeem te koop klik
Er zijn 2 opties:
1 de motor in deze staat meenemen. Vaste prijs 3400 Euro
2 ik verzorg de reparaties, prijs n.o.t.k.
Meer info ff mailen of hier reageren
m.scheurwater2@chello.nl
Vorig jaar herfst heb ik via dit forum een KTM 520 SM gekocht, deze is netjes omgebouwd naar een 525 model. Sinds de koop heb ik er ongeveer 70 km mee gereden, redelijk weinig idd
Klik hier voor het topic van de ombouw.
Nu dus te koop:
KTM 520 SM
Bouwjaar: 2001
Kilometerstand 8300
Frame gepoedercoat
Zwarte excell velgen
Fris plastic
Van het oude verkooptopic:
Heeft altijd netjes zijn beurtjes gehad. Er zit net een nieuwe achterband op (Michelin pilot power) Deze is nog geen 70km oud. Verder zijn ook de remblokjes nieuw, nieuwe rem vloeistoffen, nieuw blok olie en nieuwe (olie)filters gemonteerd. (ook deze pas 70km oud)
De motor heeft een zwart gepoedercoat frame en staat er optisch netjes bij. Ik had het plan om de motor flink onderhanden te nemen maar heb dus geen tijd meer.
Wat moet er naar mijn idee gebeuren:
Momenteel lekt de motor minimaal koelvloeistof uit de waterpompkeering. Vervangen van de keerring zal een 30 minuten zijn en kost 5 euro.
Koppeling "kleeft", naar mijn idee ligt dat aan de olie. Ik heb de motor nog niet warm laten draaien en wellicht lost dat het probleem op. Anders andere olie erin. Mocht dat het niet zijn dan wellicht de koppelingsveren of platen (platen zijn nieuw 80 euro) vervangen.
Voor de rest is het GAAAN met deze motor. Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden
Motor wordt verkocht met crossbok, en reserve tandwielen. Offiele KTM tas met originele boekjes etc. Nieuwe zwarte handkappen (niet gemonteerd)
Tevens mijn full aluminium racing/enduro uitlaat systeem te koop klik
Er zijn 2 opties:
1 de motor in deze staat meenemen. Vaste prijs 3400 Euro
2 ik verzorg de reparaties, prijs n.o.t.k.
Meer info ff mailen of hier reageren
m.scheurwater2@chello.nl
Laatst bewerkt: