KTM 520 Supermotard (ombouw 525)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makster

MF veteraan
14 sep 2003
2.169
0
Dordrecht
Te koop wegens een zwaar chronisch gebrek aan tijd. Voorlopig hang ik mijn motorlaarzen in de wilgen.

Vorig jaar herfst heb ik via dit forum een KTM 520 SM gekocht, deze is netjes omgebouwd naar een 525 model. Sinds de koop heb ik er ongeveer 70 km mee gereden, redelijk weinig idd |(

Klik hier voor het topic van de ombouw.

Nu dus te koop:

KTM 520 SM
Bouwjaar: 2001
Kilometerstand 8300

Frame gepoedercoat
Zwarte excell velgen
Fris plastic

Van het oude verkooptopic:
Heeft altijd netjes zijn beurtjes gehad. Er zit net een nieuwe achterband op (Michelin pilot power) Deze is nog geen 70km oud. Verder zijn ook de remblokjes nieuw, nieuwe rem vloeistoffen, nieuw blok olie en nieuwe (olie)filters gemonteerd. (ook deze pas 70km oud)

De motor heeft een zwart gepoedercoat frame en staat er optisch netjes bij. Ik had het plan om de motor flink onderhanden te nemen maar heb dus geen tijd meer.

Wat moet er naar mijn idee gebeuren:
Momenteel lekt de motor minimaal koelvloeistof uit de waterpompkeering. Vervangen van de keerring zal een 30 minuten zijn en kost 5 euro.

Koppeling "kleeft", naar mijn idee ligt dat aan de olie. Ik heb de motor nog niet warm laten draaien en wellicht lost dat het probleem op. Anders andere olie erin. Mocht dat het niet zijn dan wellicht de koppelingsveren of platen (platen zijn nieuw 80 euro) vervangen.

Voor de rest is het GAAAN met deze motor. Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden ;)

shop%20001.jpg

shop3.JPG


Motor wordt verkocht met crossbok, en reserve tandwielen. Offiele KTM tas met originele boekjes etc. Nieuwe zwarte handkappen (niet gemonteerd)

Tevens mijn full aluminium racing/enduro uitlaat systeem te koop klik

doma1.JPG


Er zijn 2 opties:

1 de motor in deze staat meenemen. Vaste prijs 3400 Euro
2 ik verzorg de reparaties, prijs n.o.t.k.

Meer info ff mailen of hier reageren

m.scheurwater2@chello.nl
 
Laatst bewerkt:
Soww da's ook geen geld voor zo'n motor.. Ook voor de uitlaat die je tekoop hebt vraag je NIKS!

Succes met de verkoop ;)
 
Laatst bewerkt:
Soww da's ook geen geld voor zo'n motor.. Ook voor de uitlaat die je tekoop hebt vraag je NIKS!

Succes met de verkoop ;)

Ik besef dat ik zeer scherp met mijn prijs zit en kreeg al een email met de vraag over de betrouwbaarheid.

Zoals bovenstaand is beschreven durf ik mijn handen niet in het vuur te steken wat betreft de koppeling. Voor de rest is de motor naar mijn weten 100% (keerring daargelaten)

De prijs van 2600 is dan ook vast.

Uitlaat zelfde verhaal, naja die is gewoon 100% maar die prijs heb ik er ook voor betaald, vandaar :)

Motor staat verder ook niet in de weg, maar goed, gebrek aan tijd (wellicht ook interesse '( ) doen mij besluiten om voorlopig maar te gaan fietsen. Wie weet komt er ooit wel weer een nox of zo O-)
 
Ok EDIT.

Ik heb mij net zwaar vergist in de prijs! Om precies te zijn heb ik me Euro 1000 vergist :D

Goed ik snap dat dit niet goed gaat vallen ;)

Dus daarom strijk ik over mijn hart, meneem prijs Euro 3400.

Sorry voor de mensen die ik op het verkeerde been heb gezet, dank voor de emailers over de lage prijs!
 
Laatst bewerkt:
Ok EDIT.

Ik heb mij net zwaar vergist in de prijs! Om precies te zijn heb ik me Euro 1000 vergist :D

Goed ik snap dat dit niet goed gaat vallen ;)

Dus daarom strijk ik over mijn hart, meneem prijs Euro 3400.

Sorry voro de mensen die ik op het verkeerde been heb gezet, dank voro de emailers over de lage prijs!

Weet je niet meer wat je er zelf voor betaald hebt? :+
 
Laatst bewerkt:
Weet je niet meer wat je er zelf voor betaald hebt? :+

uhhm ja :o :$

Pas na 5 mailtjes over de prijs ben ik gaan twijfelen, navraag levert op dat ik er DIK naast zat.

Dank aan de gene die mij hebben geattendeerd hierop. Ik snap nu ook de vragen nav de betrouwbaarheid. Zelf had ik dan namelijk ok HARD gaan twijfelen.....

Nogmaals excuus :X
 
duwd :W de zoveelste pr0n :9 moto die nog altijd voor een goede prijs weggaat...

kickje voor deze geile SM :Y

Eej gozert!

Long time no see, zoals reeds verwacht kom ik niet meer aan rijden toe (althans voorlopig) Best kut maar je moet nu even prioriteiten stellen '(

Hoe is het verder?
 
Eej gozert!

Long time no see, zoals reeds verwacht kom ik niet meer aan rijden toe (althans voorlopig) Best kut maar je moet nu even prioriteiten stellen '(

Hoe is het verder?

ja is kl#te & zonde -O- maar wel herkenbaar, gelukkig kan ik de mijne af en toe nog wel uitlaten. B12 van El P. bevalt zéér goed :Y blaast als een tiet :9

maarre op termijn komt er wel weer één :?
 
Te druk!! Iemand die niets van zich laat horen is geen echte vriend. :r
En ook nog zo snel de motor verkopen die mij een dag van me vrije tijd heeft gekost. |(

:+ :')

ps. ruilen met motorscooter? :P })
 
Makster en SM's .. geen lange relatie's. Wel een leuk erelijstje onderhand! :9~ *O* :+
 
ja is kl#te & zonde -O- maar wel herkenbaar, gelukkig kan ik de mijne af en toe nog wel uitlaten. B12 van El P. bevalt zéér goed :Y blaast als een tiet :9

maarre op termijn komt er wel weer één :?

Zeker wel :Y Allee niet deze zomer ;)

Te druk!! Iemand die niets van zich laat horen is geen echte vriend. :r
En ook nog zo snel de motor verkopen die mij een dag van me vrije tijd heeft gekost. |(

:+ :')

ps. ruilen met motorscooter? :P })

Beeaatert :j

Een motoscoot :o


Makster en SM's .. geen lange relatie's. Wel een leuk erelijstje onderhand! :9~ *O* :+

Uhmmmzz nee, lang niet, geil wel 8-)
 
Vandaag de motor weer laten draaien en deze loopt prima!

Heb hem flink warm gedraaid maar dat heeft het koppelings " probleem" niet helemaal opgelost. Loopt wel soepeler maar nog niet zoals het hoort.

Vreemde is wel dat er nu geen koelvloeistof meer langs mijn waterpomp drupt :?

Maar goed, dat is dus positief ;)
 
Ik heb erg veel interesse in de ktm.
Heb mijn honda xr al verkocht en nu nog mijn opel corsa.
Hoop dat ie van de week weg is.
Is het een 4 bak?
 
Ik heb erg veel interesse in de ktm.
Heb mijn honda xr al verkocht en nu nog mijn opel corsa.
Hoop dat ie van de week weg is.
Is het een 4 bak?

Het is een 6 bak.

Ik hoor wel of je langs wil komen. Heb meerdere geinteresseerde maar voorlopig staat hij lekker droog te staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan