KTM 525 EXC SM

Hoi Look.

Ga dit jaar 6 of 7 races rijden. Bedoeling is om alle wedstrijden op Lelystad te doen en een paar in mijn ''omgeving''.

Ben niet zo kapot van dat sticker setje :o
 
Hoi Look.

Ga dit jaar 6 of 7 races rijden. Bedoeling is om alle wedstrijden op Lelystad te doen en een paar in mijn ''omgeving''.

Ben niet zo kapot van dat sticker setje :o

Da's duidelijk. Dan ga je zeker ook naar Den Dungen en of Boekel, dat is volgens mij redelijk dicht bij voor jou.
13 april hoop ik ook nog naar Lelystad te gaan.

gr, Look.
 
hee bart goed bezig hoor!

dit wordt een zeer opvallend ktmonster O-)
laten we maar snel (lente) een meet&greet@hp houden
wat rijden en babbelen :Y
 
Da's duidelijk. Dan ga je zeker ook naar Den Dungen en of Boekel, dat is volgens mij redelijk dicht bij voor jou.
13 april hoop ik ook nog naar Lelystad te gaan.

gr, Look.

Den Dungen is niet echt dichtbij maar wel het overwegen waard. ;)

@Menno zou mooi wezen om dan weer idd een meeting te hebben.
 
Welke maat achtervelg heb jij zitten in je KTM ik wil namelijk ook SM velgen gaan kopen voor mijn KTM exc 525 '06 en weet niet welke breedte achtervelg ik moet nemen liefst zo breed mogelijk maar het moet ook nog makkelijk te monteren zijn.
 
Welke maat achtervelg heb jij zitten in je KTM ik wil namelijk ook SM velgen gaan kopen voor mijn KTM exc 525 '06 en weet niet welke breedte achtervelg ik moet nemen liefst zo breed mogelijk maar het moet ook nog makkelijk te monteren zijn.


Ik heb er originele KTM behr velgen in zitten.
5" breed,en een maxxis goldspeed 160/60 band er op.

Kan net!!
 
Hoi, ff een dom vraagje. :P

Ik weet niet zoveel van crossers en sm's, zit er de laatste tijd wel n btje naar te kijken omdat het me leuke dingen lijken maar ik zie die rijders altijd hun poot uitsteken als ze de bocht doorgaan, waarom doen ze dat nou eigelek?
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ff een dom vraagje. :P

Ik weet niet zoveel van crossers en sm's, zit er de laatste tijd wel n btje naar te kijken omdat het me leuke dingen lijken maar ik zie die rijders altijd hun poot uitsteken als ze de bocht doorgaan, waarom doen ze dat nou eigelek?

Om richting aan te geven omdat er geen richting aanwijzers op zitten onder andere:+

Voor de balans en om evt de motor op te vangen als ie gaat glijden
 
je hebt 2 stijlen
de knie down stijl zoals de supersport ernaast hangen enz
en de knie up stijl zoals de crossers onder vele gebruiken
eigenlijk nog een stijl, kom niet van je plaats stijl meestal gebezicht onder de tourrijdes
bijde eerste twee stijlen zijn er voor controle vd motor als het een beetje harder gaat als normaal
:W
 
je hebt 2 stijlen
de knie down stijl zoals de supersport ernaast hangen enz
en de knie up stijl zoals de crossers onder vele gebruiken
eigenlijk nog een stijl, kom niet van je plaats stijl meestal gebezicht onder de tourrijdes
bijde eerste twee stijlen zijn er voor controle vd motor als het een beetje harder gaat als normaal
:W

_O- _O- _O-
 
je hebt 2 stijlen
de knie down stijl zoals de supersport ernaast hangen enz
en de knie up stijl zoals de crossers onder vele gebruiken
eigenlijk nog een stijl, kom niet van je plaats stijl meestal gebezicht onder de tourrijdes
bijde eerste twee stijlen zijn er voor controle vd motor als het een beetje harder gaat als normaal
:W
 
Zoooo dit topic weer even leven inblazen aangezien ik aan het kijken ben voor een exc in sm trim!

Komt allen met foto's en filmpjes! In 3 jaar tijd moeten er toch wat foto's e.d. gemaakt zijn!
 
full

mijn oude
 
Terug
Bovenaan Onderaan