KTM 525 exc Supermotard

Status
Niet open voor verdere reacties.

#Haywire#

MF veteraan
6 jan 2006
5.645
0
Hattem
Hierbij verkoop ik mijn ktm 525 exc supermotard. Motor staat als 12 kw op kenteken.

Het blok is in maart 2008 gereviseerd bij André motors. (aantoonbaar en wat er allemaal aan vervangen is)

Verder:

- Behr KTM sm velgen

- Beringer zeszuigerklauw + bij behorende rempomp. Remblokjes zijn net vervangen.

- Akra einddemper (originele demper is ook aanwezig)

- Suter slipperclutch (originele koppeling heb ik er ook nog bij)

- Verschillende kappensets aanwezig. Zwart en wit helemaal compleet

- Accu zit er net nieuw in

- Handkappen + nog een extra set

- Etc.

Voorband is een wedstrijd regenband (dus niet geschikt voor op de weg) maar voor 80 euro extra kan ik een nieuwe legale voorband leveren van maxxis. Achterband is al een straatlegale slick van Maxxis.

Prijs: 5750.- 5500

mail: supermobart@hotmail.com

Hier wat foto's

1-3.jpg


2-3.jpg


Afbeelding007.jpg


Afbeelding011.jpg
 
Laatst bewerkt:
een kickje op een stralende zaterdagmorgen! de perfecte dag om dit speeltje te bewonderen c.q. je eigen te maken 8-)
 
Gruwelijke bike :Y Zoiets gaat er zeker nog een keertje bijkomen :Y

succes met de verkoop. ;)
 
Haha arme student hé, die nog thuis woont -O- En een schuur waar geen fiets meer bij kan zelfs niet een kinderfiets.

Maar als ik over 3 jaar op mezelf woon met een garage en hij is dan nog te koop :+ etc..

Hoe zit het eigenlijk met onderhoud van zulke motoren? Lees wel eens wat over draaiuren en zuiger vervangen etc. :? Heb me er nog niet in verdiept, omdat er toch geen plek en tijd voor is.

Kick je maar weer.
 
Haha arme student hé, die nog thuis woont -O- En een schuur waar geen fiets meer bij kan zelfs niet een kinderfiets.

Maar als ik over 3 jaar op mezelf woon met een garage en hij is dan nog te koop :+ etc..

Hoe zit het eigenlijk met onderhoud van zulke motoren? Lees wel eens wat over draaiuren en zuiger vervangen etc. :? Heb me er nog niet in verdiept, omdat er toch geen plek en tijd voor is.

Kick je maar weer.

Onderhoud moet je gewoon op tijd doen (dat is wel meer dan een gemiddelde motor) en dan kan ie aardig lang mee. Denk als je netjes rijdt je zo'n 12.500 km kan rijden voordat er een nieuwe zuiger in moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan