KTM 525 factory dubbele dempers

spareparts525

Rookie
13 apr 2008
26
0
Assen
Wat vinden jullie van mijn ktm met eigenbouw dubbele dempers en uitlaat, heb hem net klaar.
full
 
Het vermogen is super heb een 180 hoofdsproeier en meer lucht gegeven om de lengte van de langere uitlaat te compenseren, nu alleen nog een nieuwe achterband en ik kan vliegen. De dempers zijn inderdaad afkomstig van een crf 250 maar niet meer standaard heb ze gemodificeerd.
De bochten en al het andere laswerk heb ik allemaal zelf gedaan net als het aanpassen van het plastic werk zoals luchtfilterbak, binnen in de bak heb ik PE gebruikt met behulp van zelfgemaakte mallen en vacuum trekken, buiten de bak heb ik carbon gebruikt dat wij gieten met hars, ben orthopedisch instrument maker en dat heeft zo zijn voordelen, heb ook wat ervaring in de dragracerij waar ik vaak mee liep met de wel bekende kennis van mij Rob Janssen, niet onbekent in de racerij. Nog vragen of reacties hoor het graag.
 
meer foto's komen moet nog even wat maken heb wel meer maar dat zijn te grote bestanden, maar beloof het komt, dan laat ik ook mijn andere modificaties zien, en dat zijn er nogal wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan