ktm 525exc

the brain

Die hard MF'er
19 mei 2006
264
0
appingedam
ben van plan om m,n ktm 640sm in te ruilen tegen een 525 exc en dan een supermoto kit er op.wie heeft dat ook gedaan en waar moet je om denken bij een 525exc.lijkt me leuk zo,n ding want hij is veel lichter dan m,n 640 kun je weer meer mee.en wie weet wat de beste tandwielverhouding is voor een 525 sm.gewoon voor op straat.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/383952/73d3ae6879c78af3926577d1417a9820 (IMG_0023-klein.jpg)​
 
Een tijdje geleden heb ik een wedstrijdje gedaan met een maat van me. Ik op mijn 660, hij op een 520EXC.

Ik won het met een stilstaande start én met een rollende start/vanaf 40km/u, ik denk dat het grote koppel van een 660 daar de oorzaak van is.

Totdat je op een circuit komt natuurlijk, daar wint de 520 het met gemak.
 
ja m,n neefje heeft ook een maar die heeft hem nog niet zo lang.het gaat mij er om wat zo,n motor op langere duur doet.kijk het is een race blok met meer toeren zo,n lc4 blok is bullit proef met zo,n 525 weet ik het niet zal denk ik toch meer onderhoud nodig hebben
 
Een tijdje geleden heb ik een wedstrijdje gedaan met een maat van me. Ik op mijn 660, hij op een 520EXC.

Ik won het met een stilstaande start én met een rollende start/vanaf 40km/u, ik denk dat het grote koppel van een 660 daar de oorzaak van is.

Totdat je op een circuit komt natuurlijk, daar wint de 520 het met gemak.

Als in, "rechtuit gas geven is niet moeilijk". :P ;)
 
ja en ik heb ze geregeld samen zien rijden ;)

zijn die 525's niet standaard in supermoto te krijgen?
Nee,niet nieuw en fabrieks af igg,dan koop je een 525exc(ENDURO TRIM),en dan moet je een set erbij kopen,want die aktie dat je bij aankoop van een nwe 525exc een SM-set erbij krijg geld alleen in Belgie en Frankrijk,(wat ik ervan begreep!)en dus niet in Nederland..
 
Nee,niet nieuw en fabrieks af igg,dan koop je een 525exc(ENDURO TRIM),en dan moet je een set erbij kopen,want die aktie dat je bij aankoop van een nwe 525exc een SM-set erbij krijg geld alleen in Belgie en Frankrijk,(wat ik ervan begreep!)en dus niet in Nederland..
560 SMR moet je hebben.
 
heb het woensdag morgen geregeld weg met de 640 en een nieuwe 525 met supermoto kid besteld gelijk maxiss bandjes er om 6 zuiger remtang plus radiale rempomp.als hij klaar is plaats ik wel een foto.trouwens m,n remschijf van 320m/m paste niet op de 525.heb hem te koop het is een wave dick met oranje bonnenkant.bied maar, past alleen op een lc 4 blok geloof ik.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/385087/15313caf56a42471ac363324b99ef6b6 (IMG_0023-klein.jpg)​
 
heb het woensdag morgen geregeld weg met de 640 en een nieuwe 525 met supermoto kid besteld gelijk maxiss bandjes er om 6 zuiger remtang plus radiale rempomp.als hij klaar is plaats ik wel een foto.trouwens m,n remschijf van 320m/m paste niet op de 525.heb hem te koop het is een wave dick met oranje bonnenkant.bied maar, past alleen op een lc 4 blok geloof ik.
wat moet je dr voor hebben dan?
 
heb het woensdag morgen geregeld weg met de 640 en een nieuwe 525 met supermoto kid besteld gelijk maxiss bandjes er om 6 zuiger remtang plus radiale rempomp.als hij klaar is plaats ik wel een foto.trouwens m,n remschijf van 320m/m paste niet op de 525.heb hem te koop het is een wave dick met oranje bonnenkant.bied maar, past alleen op een lc 4 blok geloof ik.
Je hebt je wat wijs laten maken... Met de juiste adapter is die klauw wel pas te maken op een 525. Schijf past zowiezo.
 
er is geen sprake van een adaptor word gewoon zo in elkaar gezet dan past alleen een schijf van 310 m/m ga niet knoeien.die schijf zit in het voorwiel, heb jij nog een trommelrem in je 660 bartje zuinig op zijn je hebt antiek onder je kont.vraag 150 euro voor de schijf.
 
zo is het en het lijkt ook mooi zo,n 6 zuiger klauw

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/385251/776be16a4b7f88bbab1c60867f9e7b64 (P1012315-klein.jpg)​
 
full


leuke foto, alleen zo heb je niet veel aan die rem hoor 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan