KTM 530 EXC Supermotard + Enduro

vincenthermes

Die hard MF'er
13 aug 2010
552
0
VERKOCHT! ;)

Te koop wegens overstap naar andere motor. (Ander model KTM)

Bouwjaar 2008
13.167 KM
260 UUR
(COMPLEET GEREVISEERD bij 11.250km en 226uur)


Ik heb deze motor nu bijna anderhalf jaar in bezit en heb er erg veel plezier mee beleefd. Nu ben ik toch van plan iets anders te gaan rijden vandaar dat hij alvast te koop komt.

De motor heeft vooral veel rustige wegkilometers gereden en heeft dus niet veel geleden.


Het frame is oranje gepoedercoat.
Het blok is compleet gereviseerd. Hierbij zijn ze volgende onderdelen vervangen:

-Zuiger
-Cilinderwand
-Drijfstang + Big-End
-Krukas lagers
-Nokkenas lagers
-Keerringen/Pakkingen
-3 Tandwielen van versnellingsbak
-Uitgaande as versnellingsbak
Enz. (Rekeningen en oude onderdelen allemaal aanwezig)

Het bekende olieverbruik van de 2008 modellen is ook opgelost door een goed merk zuiger en nieuwe klepseals.


Remmen (voorremschijf en alle blokken paar honderd km oud), ketting/tandwielen, banden allemaal in top staat.


Er zitten nu SM wielen in met Talon naven (gedempte naaf) 5" achter en 3,5" voor. Nog geen anderhalf jaar oud.
Het frame is oranje gepoedercoat.
Ook zit er een originele KTM stuurdemper t.w.v. €600


Je krijgt er nog een carterplaat (kunststof), 2e kappenset en nog wat ander kleine spullen bij.



Kortom een hele nette motor waarmee je nog een lange tijd zonder problemen veel plezier mee kan hebben.


Prijs:

Met alleen SM wielen € 6300
SM + Enduro wielen €6500
Stuurdemper in combinatie met motor €150


Interesse? hermes.vincent @ gmail.com of een Pb'tje


dscf1679a.jpg

dscf1681p.jpg

dscf1682q.jpg

dscf1684y.jpg

dscf1685n.jpg

dscf1687n.jpg

dscf1688j.jpg
 
Laatst bewerkt:
€6000 voor alleen de Enduro wielen?
Probeer je gewoon af te dwingen dat de koper voor optie 2 gaat, of is het een nulletje te veel? ;)
 
Laatst bewerkt:
€6000 voor alleen de Enduro wielen?
Probeer je gewoon af te dwingen dat de koper voor optie 2 gaat, of is het een nulletje te veel? ;)


Ik ging er eigenlijk vanuit dat het wel te begrijpen is. Als je het stukje er boven ook even leest kom je er wel uit denk ik :+

Maar voor de duidelijkheid motor zit er bij voor die prijzen ;)
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooie en nette motor. Ziet er goed onderhoud uit!
Maar 6000,- voor enduro model is aan de hoge kant voor dat bouwjaar en km stand, ondanks dat hij gereviseerd is.
Maargoed, je koopt dan waarschijnlijk wel een top motortje.
Succes er mee!
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooie en nette motor. Ziet er goed onderhoud uit!
Maar 6000,- voor enduro model is aan de hoge kant voor dat bouwjaar en km stand, ondanks dat hij gereviseerd is.
Maargoed, je koopt dan waarschijnlijk wel een top motortje.
Succes er mee!


Klopt, is ook niet de goedkoopste. Maar je hebt er wel een pas gereviseerd blok in hangen en de rest van de motor (slijtage delen) is ook een heel goede staat. Je kan dus een lange tijd rijden zonder komende kosten. Koop je een wat goedkopere, dan zit er waarschijnlijk een revisie of iets dergelijks aan te komen waar je misschien niet op rekent (als er een revisie aan komt doen veel mensen hem weg)

Dus ik denk voor het geld dat ik iets meer vraag je er wel iets voor terug krijgt.

En hij hoeft niet met haast weg, komt er iemand die interesse heeft is heel mooi natuurlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat komt ervoor terug ?
Mooie motor en zou hem graag willen hebben.
 
Ktm 690 smc

Ik zou zeggen koop hem dan :) Je woon in iedergeval vlakbij.
 
Laatst bewerkt:
hee vincent sonde dat je hem weg gaat doen..
je hebt toevallig geen gebruikt uitlaatbochtje liggen he? mijne is ongeveer 3/4 ingedeukt:(

tevens gelijk n kickje..

gr allard
 
Ik heb nog een originele uitlaatbocht liggen.

Ja zonde, maar ik wel er een mooie voor terug kopen.
SMC_R_690_90Grad.jpg


Als je nog iemand weet voor de mijne ;)
 
Laatst bewerkt:
Hij doet het nogsteeds, vandaag nog even een rondje mee gedaan. *O* Hij wacht wel nogsteeds op een nieuw baasje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan