ktm 620 lc4

bensinkr

Rookie
10 dec 2009
1
0
gieterveen
Hallo,

Ik zit er over te denk om een ktm 620 lc4 te kopen.
Dus ik vraag mij af of er dan dingen zijn waar ik op moet letten?
Ik heb nu nog wel een licht rijbewijs is dat ook een probleem?

Groeten Roald
 
De meeste staan als < 25kw op kenteken, dus geen probleem.
Waar moet je op letten:
- genoeg compressie
- start ie goed, loopt ie netjes, geen bijgeluiden.
- speling op het rijwielgedeelte (mn wielen, brug en link)
- Hoe ziet de motor eruit? Is de vorige eigenaar en een beetje zuinig op geweest?
- gepleegd onderhoud? Ga niet af op wat verkoper zegt! Bekijk luchtfilter. Als er een smerig luchtfilter inzit laat ik hem staan. Iemand die zuinig is op zijn spullen zorgt dat er bij verkoop op zn minst een fris filter inzit....

Nu de beste tip
Heb je van bovenstaand geen verstand, neem dan iemand mee die dat wel heeft. Een Lc4 jaagt je in notime op een >€1000 kosten.
 
HOI IK BEN NIEUW HEB EEN KTM 620 LC 4 GS. ZWART SUPER GAAF DING MAAR WIL HEM DENK IK WEG DOEN EN KIJKEN VOOR EEN 950 DAN KAN IK OOK MEE KOMEN MET MIJN FRIENDEN IK HEB NU NIET GENOEG VERMOGEN VERGELEKEN DE BNW 1150 EN REPSOL WEG RACER MAAR MOET ER NOG GOED OVERNA DENKEN HIJ HEEFT MIJ ERG VEEL GELD GEKOST
NET NIEUWE BANDEN ,KOPLAMP ,ACCU ,KNIPPER LICHTEN,+INSTALATIE ,990 UITLATEN ,990 KOOLSTOF RACE UITLATEN DUBBEL,ENZ.EN DAN MOET IK MIJN JEEP EN GTI VERKOPEN .
DUS MOET HET NOG EVEN AFWEGEN .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ pd ktmman:
Ik zie dat je capslock ook werkt ?
Wow jij hebt ook Frienden, koolstof race uitlaten, een jeep en een gti !

Zou je aub normaal willen doen?

@Topic starter:
Ga eens proefrijden, zelf ook gedaan en het trilt echt enorm.
Houdt de standaard dingen in de gaten, zoals staat van slijtagedelen en speling op rijwiel gedeelte. Neem iemand mee met een technische kijk op dingen, iemand die zelf ook ervaringen heeft met motoren, niet iemand met 2 linker handen.
En wat betreft het licht rijbewijs, hangt er vanaf of er <25kW op de kentekenpapieren staat. (Neemt nog niet weg dat je illegaal bezig bent mocht hij vol vermogen zijn)
 
Terug
Bovenaan Onderaan