KTM 620 lc4

marijn57

MF'er
27 okt 2007
42
0
Schagen
Hee hallo,

Ik ben opzoek naar een werkplaats handboek voor mijn motor. Het is een ktm 620 lc4 uit 98.
Tevens wil ik vragen of het mogelijk is om een zwaarder blok op deze motor te zetten. Bijvoorbeeld een 640. Ik wil ik graag weten waar "High flow" voor staat.

Alvast bedankt.

Groetjes marijn
 
ik zou het geld wat je wil uitgeven aan een nieuw/ander blok (mits die van je zelf goed is)
gewoon gebruik om je eigen blok te tunen/updaten
denk aan andere carb ander uitlaat systeem ander lucht filter andere (snelle) nokken as
fatsoenlijke afstelling op de bank en dan moet je toch al wel een heel eind komen als de rest van je blok ook in nette staat is

uiteraard is een ander blok ook een prima optie maar dan weet je nooit wat je koopt en als je nu al een 620 te sloom vind dan maar een 640 ook niet veel verschil
 
ja oke mja op welk onderdeel deel is ie vast gelopen een nieuwe bigend lager incl montage en persen kost lang niet zo veel als een nieuw/ander blok
(of je moet er goed koop aan kunt komen)
 
Naja ik moet hem nog uit elkaar halen. Ik heb er zelf ook weinig verstand van. Vandaar mijn vraag ook om een werkplaats handboek. Een handige collega wil me graag helpen maar die kan ook niks zonder werkplaats handboek zegt hij.
 
Als je nog interesse hebt in een repairmanual stuur maar ff een pm
Ik zal ze dan wel ergens neer zetten waar je de volgende kan downloaden:

- KTM_400-620_LC4-LC4e_'97_Repair_Manual.pdf
- KTM_400-660_LC4_'98-03_Repair_Manual.pdf
- KTM 400-660 LC4 2003.pdf
- KTM 625LC4 2003 owner's manual.


Laat maar weten..
 
Laatst bewerkt:
Heb hier ook nog een geprinte versie liggen van het wphb. Wanneer het big end kapot is gelopen moet je rekenen op ca €300 voor het big end en €50 euro persen.
Mijn eigen ktm is net ook kapot gelopen en ben er nu zelf ook mee bezig. Een ander blok gaat je al gauw meer kosten en als het blok netjes reviseerd weet je wat je hebt en heb je er weer een lange tijd plezier van.

groeten Reddevilktm
 
Terug
Bovenaan Onderaan