KTM 620 lc4

Diederick93

Rookie
6 dec 2015
10
0
Driebruggen
Hallo,

Ik heb een ktm 620 uit 99 gekocht met een kapot blok, heb er een ander blok onder gehangen maar hij wil niet starten.
De bougi vonkt gewoon en hij krijgt ook benzine. wie heeft er nog tips wat het kan zijn?
 
Er zit zo'n sem ontsteking op, die staat gewoon volgens het boekje afgesteld, de streepjes bij elkaar, kan dat ook nog op een andere manier misschien?
 
Er zit zo'n sem ontsteking op, die staat gewoon volgens het boekje afgesteld, de streepjes bij elkaar, kan dat ook nog op een andere manier misschien?

Die zal ook wel goed staan, maar hoe zit het met de distributie ketting? Nokkenas timing tov de krukas.
 
Dat weet ik niet, het blok is lopend onder een andere motor vandaan gekomen dus ik heb hem niet opengehaald. Is dat makkelijk zelf te controleren?
 
Kabel van de decompressie te strak zitten?
Gebruik je de choke, en werkt de bediening ook naar behoren?
Is je accu vol genoeg om de motor snel rond te krijgen en de ontsteking te voeden?
 
Nee de kabel van de decompressie zit goed, choke probeer ik ook op beide standen, ik heb alleen een kickstart geen elektrische jammer genoeg. Heb een antal keer een half uur achter elkaar staan trappen maar dat word je aardig zat
 
Is de accu wel vol genoeg om de ontsteking te laten functioneren? (Weet niet of dit vereist is bij een 620)
 
sem ontstekingen hebben nog wel een de neiging om uit het niets de geest te geven. been there done that, ik heb hem uiteindelijk door iemand uit engeland opnieuw laten wikkelen. Ik heb er 3 in 6 maanden versleten, opnieuw laten wikkelen en nooit meer last van gehad
 
Mn ontsteking is Door gemeten en die is goed, ik heb nu het idee dat mn uitlaatkleppen blijven hangen zou dat de oorzaak kunnen zijn? Ik zie die namelijk niet bewegen als ik kick
 
Ik heb de kleppen laten stellen bij een motorzaak dus ik dacht daar is niks mis mee maar ben er vanavond achter gekomen dat de uitlaatkleppen bleven hangen. Dus dat heb ik opgelost en hij start met 1 keer trappen!
 
Toch wel nieuwsgierig waarom ze bleven hangen en hoe je dat hebt opgelost ;)
Merkte je niet met kicken dat je geen compressie had dan?
 
De uilaatkleppen bleven dicht, heb er een andere complete kop op gezet die ik nog had liggen. Dus heb niks gedaan aan de kleppen dat moet ik nog is bekijken waar dat door komt. Vreemd verhaal dat ze ze zo hebben kunnen stellen bij de motorzaak! Dus hij had veel compressie gewoon.
 
Dat is een vreemd verhaal ja! Ik zou dit toch maar eens terugkoppelen aan die motorzaak, dit moet toch niet kunnen.

Wellicht de lagers van de rocker arm?
 
Terug
Bovenaan Onderaan