ktm 620 lc4

corky

Die hard MF'er
20 feb 2005
324
0
ergens en nergens
dit is een 620 lc4 uit 1996, is hier veel onderhoud aan of waar moet men opletten als men deze koopt? ben niet zo op de hoogte van viertakt motoren (altijd met tweetakt gereden) kan deze kopen voor €1450 is dit duur of goedkoop voor deze machine?
full
 
Laatst bewerkt:
niet duur...

maar vraag me af waarom die prijs zo laag is. Dus hou er rekening mee dat er misschien iets technisch niet in orde kan zijn. Hoewel..belgie is toch altijd goedkoper met motoren enzo?
 
dit is een 620 lc4 uit 1996, is hier veel onderhoud aan of waar moet men opletten als men deze koopt? ben niet zo op de hoogte van viertakt motoren (altijd met tweetakt gereden) kan deze kopen voor €1350 is dit duur of goedkoop voor deze machine?
(Afbeelding)
Ik denk dat je voor een dergelijk bedrag wel eens wat problemen zou kunnen krijgen. Ik wil eigenlijk zeggen: "Het zou me niet verbazen, als je na een paar honderd km wat krijgt met deze machine." Maar je kan geluk hebben, neem een vriend/kennis mee als je gaat proefrijden en let op blauwe rook. Je weet natuurlijk nooit wat er in die 9 jaar met deze motor is gebeurd.
 
ik vond het ook al goedkoop voor een viertakt, hij staat bij een offroad handelaar, waar ze de moto's altijd controleren voor verkoop. ik ga volgend weekend eens informeren voor de lc4.link: reytec
de moto staat onder tweedehands enduro
 
Laatst bewerkt:
Koopje zeg, ik zou er heen gaan en dat ding goed bekijken. Proefritje maken en zien hoe de staat van onderhoud is. Als ie goed lijkt, meteen meenemen. Verdulleme zeg dit betaal je in Nederland al voor een ouwe XR600R van 15 jaar oud B|
 
Ik denk dat je voor een dergelijk bedrag wel eens wat problemen zou kunnen krijgen. Ik wil eigenlijk zeggen: "Het zou me niet verbazen, als je na een paar honderd km wat krijgt met deze machine." Maar je kan geluk hebben, neem een vriend/kennis mee als je gaat proefrijden en let op blauwe rook. Je weet natuurlijk nooit wat er in die 9 jaar met deze motor is gebeurd.
is wel handig als die vriend/ kennis er ook verstand van heeft :+
 
Ahrg.. waarom is dat nou weer in belgië '(
Ik wil hem :(

Gekke vraag trouwens, maar voor dat geld.. zit er dan wel een kenteken op? :?
 
in belgie werkt dat niet zo met kenteken, als je hier een motor(of auto) koopt (nieuw of 2dehands) dan moet je de plaat van je vorige motor overnemen
in nederland blijft de nummerplaat bij het voertuig
als dit je eerste motor is, moet je een plaat aanvragen.

tis ook zo dat je als je de motor wegdoet en geen nieuwe meer koopt (dus als je stopt) moet je de plaat binnen de 4 maanden opsturen naar ergens in brussel.

nu kun je afvragen of er wel papieren bij zitten bij dit geval :) (denk et wel )
 
zwart blok was beter dan blauw toch? :)
'herzien' iig..niet dat blauw slecht is...zoiets was het dacht ik.
 
ik heb naar de zaak gebeld en ze hadden hem nog te koop staan, ze zeiden dat hij volledig in orde was maar dat zeggen ze toch altijd. het enige wat stuk was is de onsteking maar dit gaan ze herstellen. maandag of dinsdag ga ik eens kijken. nu is de vraag wat ik nog voor mijne ktm gs 250 terug krijg.
 
ik ben gaan kijken voor de moto en hij zag er mog redelijk goed uit. nu ben ik met een paar mensen gaan praten en die raden het me af voor dit type te gaan kopen omdat er nog al veel klachten komen over de ontsteking van deze motor en omdat viertakt nog al duur is als je er stukken mee krijgt.
 
ik ben gaan kijken voor de moto en hij zag er mog redelijk goed uit. nu ben ik met een paar mensen gaan praten en die raden het me af voor dit type te gaan kopen omdat er nog al veel klachten komen over de ontsteking van deze motor en omdat viertakt nog al duur is als je er stukken mee krijgt.

Je moet je niet zoveel aantrekken van de zwets van anderen..
 
het waren geen mensen van op het forum die me dat zeiden. deze mensen zijn er die motocross rijden en van mensen die een motorzaak hebben die heel goede vrienden van ons zijn.
 
ja ik weet het, ik heb nog al rond gekeken voor dit model en van hetzelfde jaar en die kosten toch nog altijd een 2 a 3000 euro. daarom vind ik het al raar dat deze dan voor de helft van de prijs staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan