ktm 620

mark2009

Die hard MF'er
8 jun 2009
467
0
mooi achterhoek
hoi wil effe wat dingen weten over de ktm 620 heb hem nog niet zo lang. toen ik met de warme dagen een 2 uur heb rond gereden en de motor later weg zette zag ik dat er koelvloeistof op het spatbord lag niet veel paar druppels. nu heb ik gezien dat het een overloop of overdruk slangetje is waar het uit loopt is dit normaal. dan heb ik nog een andere vraag hoe stellen jullie een delloto 40 carburateur sproeier die er in zit is 205 en hoe kun je controleren dat die dan goed staat hebben jullie daar een foefje voor....

ohja voor ik het vergeet is de koelvloeistof die in de motor zit het zelfde als in een auto of anders...

mvg m :]
 
Is normaal. Bij zo'n motor gooi je de radiateur vol en dan gooit hij het teveel er vanzelf uit. Daarna staat het vloeistof niveau net boven de lamellen als hij koud is. Kan zijn dat je motor nu een keer goed heet is geweest.

Dus: Niveau controleren en als het boven de lamellen staat dan verder geen zorgen over maken.
 
Hoi heb het net even nagekeken hij zit er net tegen aan zie net een randje van de lamellen dus ga er van uit dat het goed is..

nog bedankt voor het snelle antwoord weet je ook nog iets over hoe je het beste de carburateur kunt instellen zit alleen een mengchroef en de stationair knop wat je kunt regelen. heb het gevoel dat die soms verslikt. heb hem vorige week helemaal schoon gemaakt dus nu nog goed afregelen..

mvg m
 
Hoi vandaag weer wezen rijden naar wat afstellingen loopt het ding weer als een tittje heb nergens geen last meer van. heb hem geleidelijk bij gestelt dus heeft het toch geholpen om de carburateur schoon te maken...

mvg m
 
Terug
Bovenaan Onderaan