ktm 620

Alleen niet het echte antwoord. Noppie weet 't trouwens zo te zien best wel, want het ding staat op een andere site geadverteerd als '90er 600 (voor 1500 euri)
Of eentje die er erg op lijkt ?

90'er 600 voor 1500 eur
:o

Lijkt wel een beetje hè..?

:+
:} :}

Iig de iets duidelijker of iig scherpere foto erbij:
5013086_1.jpg

 
Laatst bewerkt:
1500 is een beetje veel denk ik.. heeft ie btw. een kenteken?
bandjes af, geen remschijf (nouja..niet groot dus is nix :P )
 
Bedankt voor alle reactie`s
ik zie maar af van de koop en verkoop is dus niets waard
niet meer als 800 euro
bedankt
 
Bedankt voor alle reactie`s
ik zie maar af van de koop en verkoop is dus niets waard
niet meer als 800 euro
bedankt
Je ziet af van de KOOP :? :?

Gezien de advertentie op speurders.nl ben je de VERkoper...je ziet dus af van de verkoop aan een MFer omdat dankzij KTM kenners wel duidelijk is geworden dat die motor eigenlijk niet zo heel veel waard is.....

Waarom laat je eigenlijk ook hier de info weg die daar wel staat, zoals: "nieuwe banden ketting blok totaal gereviceerd o.a nieuwe zuiger, krukas , etc " ??
 
Je ziet af van de KOOP :? :?

Gezien de advertentie op speurders.nl ben je de VERkoper...je ziet dus af van de verkoop aan een MFer omdat dankzij KTM kenners wel duidelijk is geworden dat die motor eigenlijk niet zo heel veel waard is.....

Waarom laat je eigenlijk ook hier de info weg die daar wel staat, zoals: "nieuwe banden ketting blok totaal gereviceerd o.a nieuwe zuiger, krukas , etc " ??

O-)
 
Laatst bewerkt:
Nu wij um gek gemaakt hebben kun jij um voor weinig kopen.

Waarom denk je dat we al die moeite hebben gedaan? Blond?
Damned...je hebt gelijk...en dat is een uitspraak die ik toch al met moeite me strot uitkrijg B|

Nahja, een man = een man en een Baksteen een Baksteen, mijn bod staat, kom ik m nog ophalen ook.

Of wou jij eerste keus hebben en houden ??

misschien is het beter jouw post en mijn quote daarvan te deleten...stel je voor dat ie t doorheeft :? :X :?
 
Heb echt geen kont verstand van deze fietsen maar, de chips en cola gaan hard zo *D
 
Post van arthur.d in topic 'xl 600 1985 opnieuw opbouwen'

vraag ?
de motor start moeilijk en loopt als deze koud is onregelmatig
alleen met choke open loopt ie goed
wat kan dit zijn ? en hoe te verhelpen
kan dit valse lucht zijn of kleppen stellen
is het normaal dat ik de kick starter in 1 keer door kan trappen ook als ik de klep lichting niet intrek
of ligt dit aan de automatische kleppen lichting
graag advies over de aanloop problemen

bedankt arthur
 
dit is een constatering van jou kant ik weet beter
trouwens de ktm is verkocht
geruild tegen xl 600 goede ruil dacht ik
 
Ik bied ongezien alvast 150 ( ik vind de xl een beetje een mietjes fiets met elec. start)


grtzzzz enne no offense ik wil niemand tegen zijn schenen schoppen
 
Terug
Bovenaan Onderaan