KTM 625 SMC 2005 supermotard

Status
Niet open voor verdere reacties.

$tranger

MF veteraan
14 mrt 2002
1.079
0
Amsterdam
Wegens te vaak dit jaar bijna m'n rijbewijs kwijt te zijn geweest gaat ook deze motor weer in de verkoop. Het is een heerlijke supermotard om mee te rijden. Goede balans tussen competitie en rijdbaarheid. De motor is voorzien van een redelijk uitgebreid dashboard, contactslot, stuurslot, elektrische start, elektrische fan, etc. Tevens is dit het doorontwikkelde model met nieuwer plastic en dubbele demper onder de kont. De motor is uitgevoerd met standaard dempers, welke opengewerkt zijn, waardoor 't geluid voortreffelijk is! Een extra set originele dempers zijn ook aanwezig.

De KM-stand is bijna 12.000 km. De banden (2CT), remmen en ketting zijn nog in goede staat. Recentelijk heb ik wel een groter achtertandwiel gekocht, omdat de motor beduidend te zwaar vertand was. Ander voor en achtertandwiel zijn aanwezig, origineel mapje met boekjes zijn aanwezig, origineel KTM bokje aanwezig. Motor is als nieuw!

full


Prijs: 3999 euro
 
:o

meld jij je eens even heel snel in het SMA topic misschien kunnen we je nog overhalen om hem vooral NIET weg te doen!!
 
Mwah, ben ik al een tijdje niet meer geweest, ging daar alleen maar over tosti's en kleding, leek wel een vrouwenpraatclubje -O-

Moet gewoon keuzes maken in m'n leven op dit moment. Heb een bepaald doel voor ogen waar ik op dit moment 100% voor wil gaan en daar zullen beide motoren plaats voor moeten maken. Ook omdat ik met beide motoren heel snel m'n rijbewijs kwijt ga zijn als ik er op ga rijden zoals ik daar zelf het meeste plezier in heb.
 
Mwah, ben ik al een tijdje niet meer geweest, ging daar alleen maar over tosti's en kleding, leek wel een vrouwenpraatclubje -O-

Moet gewoon keuzes maken in m'n leven op dit moment. Heb een bepaald doel voor ogen waar ik op dit moment 100% voor wil gaan en daar zullen beide motoren plaats voor moeten maken. Ook omdat ik met beide motoren heel snel m'n rijbewijs kwijt ga zijn als ik er op ga rijden zoals ik daar zelf het meeste plezier in heb.

hmmm tosti's *D
 
nee man serieus, jammer maar als je er zelf maar achter staat..

Voor de mogelijke koper, topmotortje dit! :Y En retesnel! *O*
 
Wou nog 1 van deze dagen vragen of iemand ''Stranger'' gezien had of iets van hem gehoord had en dan zie ik dit :/ Denk zelf wel dat je er genoeg over nagedacht hebt om de KTM de verkoop in te doen, zo is het helaas dan maar....

En voor de geintreseerde mensen, moeilijk om er 1 als deze te vinden ;) In topstaat voor een SM uit 2005 !
 
Mwah, ben ik al een tijdje niet meer geweest, ging daar alleen maar over tosti's en kleding, leek wel een vrouwenpraatclubje -O-

Moet gewoon keuzes maken in m'n leven op dit moment. Heb een bepaald doel voor ogen waar ik op dit moment 100% voor wil gaan en daar zullen beide motoren plaats voor moeten maken. Ook omdat ik met beide motoren heel snel m'n rijbewijs kwijt ga zijn als ik er op ga rijden zoals ik daar zelf het meeste plezier in heb.
Snap je wel hoor was een geintje.
Zit zelf ook in dubio soms om te nokken met rijden maar bedenk me steeds weer.
Igg succes met de verkoop kerel
 
Leef nog gewoon hoor, don't worry :+

Blijf supermotard rijden erg leuk vinden, hard rijden ook, op m'n FireBlade, of met de auto. Maar dit alles heeft mij afgelopen jaar veel gezeik opgeleverd. 10 jaar lang heb ik alles kunnen doen wat god verboden heeft, met amper consequenties, maar dit jaar lijkt alles anders. Of het is een kwestie van pech, of er wordt meer gecontroleerd, of ik ben door privé omstandigheden wat extremer gaan rijden, of het is een combinatie van dit alles. Ook heb ik andere hobby's die geld kosten en die ik erg leuk vind. Daar wil ik dan ook graag verder mee deze winter en dat gaat geld kosten. Vandaar dat nu zelfs beide motoren te koop staan.

Goed, wie biedt? O-)
 
Wist niet eens dat je zo'n apparaat had kerel.
Maare als ik je berichten zo lees vraag ik me af of het wel goed met je gaat?
Je weet me te vinden.


Greetz en succes met de verkoop *O* ,


Mudje
 
Hey Stefan, thx voor je berichtje. Het gaat opzich helemaal niet slecht met me, don't worry, maar aardig dat je 't vraagt. Jammer dat ik je bijna nooit meer spreek, je bent even goed ook altijd welkom gebleven. Remco zal ik eind dit jaar ook weer eens een belletje geven, kijken hoe hij dit jaar is doorgekomen. Spreek je!
 
Waarschijnlijk zit ik hier niet op het juiste forum...
Maar kan iemand mij dan de weg wijzen naar waar ik wel moet zijn?

Ik ben namelijk op zoek naar ktm 625 smc (bouwjaar 2004) rijders aan het zoeken.
Graag had ik van hen vernomen welke vaak voorkomende problemen er optreden aan deze machines (+ eventueel wat de kosten hiervoor zijn) en op welke kmstanden deze problemen vaak voorkomen.

Alvast bedankt
 
Waarschijnlijk zit ik hier niet op het juiste forum...
Maar kan iemand mij dan de weg wijzen naar waar ik wel moet zijn?

Ik ben namelijk op zoek naar ktm 625 smc (bouwjaar 2004) rijders aan het zoeken.
Graag had ik van hen vernomen welke vaak voorkomende problemen er optreden aan deze machines (+ eventueel wat de kosten hiervoor zijn) en op welke kmstanden deze problemen vaak voorkomen.

Alvast bedankt


check eens hier:
KTM LC4 topic: zweite Teil

@stranger: gefeliciteerd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan