KTM 640 LC4 2003 verkoop

Ronald Peters

Rookie
22 okt 2009
10
0
Zevenaar
Hallo allemaal, mijn naam is Ronald Peters uit Zevenaar en ben helemaal nieuw hier en heb het volgende;
ik moet voor een kennis die maar 3 weken in Nederland verblijft per jaar en daarom dus heeft besloten zijn motoren Yamaha RN04 2001 en zo een KTM 640 LC4 2003 gaan te koop zetten maar het begint nu al bij het accu willen opladen van de KTM.
Kan nergens de accu vinden, vermoed zelf onder het zadel te vinden maar krijg zadel niet open......
Wie kan mij helpen??
Alvast bedankt :-)
Groeten Ronald
 
Denk dat je je vraag beter in "tech" ofzo kan stellen. Voor zover ik weet zit ie inderdaad onder het zadel die bij die van mij aan de achterkant ervan los moet. (ouder model)
 
Hallo Maarten, bedankt voor jouw bericht, ik had begrepen dat je je eerst moest voorstellen, dus vandaar..... maar heb al geplaatst onder tech nu maar daar zegt men achter de rechterkap zit de accu.
Heb op internet gelezen sleutel met de klok mee naar rechts en daarna is zadel te verwijderen maar heb t geluk nog ff niet mee .........:-)
Krijg er wel beweging in maar meer dan dat niet.
Groeten Ronald
 
Denk dat je je vraag beter in "tech" ofzo kan stellen.
:^







maaruh:



090724%20-%20Welkom%20MF.gif


:W



 
Iedereen erg bedankt voor al de genomen moeite en het welkom heten, heb de 3 boutjes onder achterspatbord gevonden via de link van OLLIENL'owners manual' van de 2003 lc4.
Had ook een oproep geplaatst onder techniek..........
Maar dus nogmaals iedereen bedankt voor de tijd en moeite.
Groetjes Ronald
 
Terug
Bovenaan Onderaan