KTM 640 LC4 Supermotard €1500,-

De Ktm van mijn maat is stukgelopen vandaag waarschijnlijk kruksaslagers en de rest van de bijbehorende onderdelen die erin zitten, en hij is er dan ook behoorlijk klaar mee, geen zin meer in om te sleutelen. zwemmen

kortom,

KTM LC4 640

- Full Akrapovic systeem van voor naar achter
- Wave voorremschijf met Brembo remklauw
- Excell velgen (zgan banden!) (niet op foto)
- WP vering voorvork
- WP veer monoshock
- Frame met kenteken
- stukkend motorblok......

prijs € 1500,-

contact gelieve te bellen bij interesse naar Bjorn , tel : 06 1415 10 41

[afbeelding]
 
En toch had ik al het gevoel dat er meer achter zat, anders had ik er ook meer achteraan gezeten.

ALTIJD naar je gevoel luisteren bij het kopen van een tweedehands fiets!

Wat een grap zeg... :N
 
full
 
O nee! Een crossmotor is nat geworden! Als er ook nog ergens modder op zit, nou, dan zijn de rapen klaar! Grote grutjes nog aan toe :o

Leuk projectje voor de juiste doehetzelver lijkt me. Iedereen heeft het over die kickstart, als je er nu een ander blok met electrische start in zet? Qua bedrading is dat niet zo spannend iig.
 
vorig jaar jaar is ie de sloot een keer in gereden, daarna gelijk de motor olie, oliefilter en alle vloeistoffen e.d. eruit gehaald en ververst blok was droog en 2 uur later liep ie weer, en wheelien? waar denk je dat een sm voor is gemaakt? bijkomend verhaal is dat ie de motor verkoopt met een stukkend motorblok wat bij voorhand te kennen is gegeven en is dus niet echt relevant lijkt mij waarom ie stuk is gegaan, hetzij een frame met leuke onderdelen en zelf een motorblokkie in hangen....take or leave it, als je intresse hebt hoor ie het graag en anders gaarne vreemde aantijgingen voor je houden.

dank u!
 
Wat hebben jullie met mijn ex gedaan?!!! :o B|

En het is/was inderdaad een 620, dus een 609cc. Aantrappen was niet echt heel erg moeilijk, maar met 'korte' benen kan het nogal een klus zijn.
 
o ho is er mee gewheelied????

als ik dat uitlaat systeem nou op de wr knal... is dat niks?
 
ik denk dat de meeste mensen de info liever via MF hebben, mischien hem een account aan laten maken?
het is tenslotte zijn motor en dus eigenlijk ook zijn advertentie
 
Terug
Bovenaan Onderaan