KTM 640 LC4 Supermotard €1500,-

ik denk dat de meeste mensen de info liever via MF hebben, mischien hem een account aan laten maken?
het is tenslotte zijn motor en dus eigenlijk ook zijn advertentie

hij is niet echt een internetter......als je ECHT intresse hebt dan bel je wel....handje klap...en bob's your uncle......kortste klap, iedereen blij....
 
Gewoon kopen,kun je toch geen buil aan vallen.
Op ebay staan nog wat LC4 blokken voor weinig.Ben je zo weer aan het rijden.
 
Pm verstuurd.
In de ad staat grote schijf met brembo remklauw, bedoel je dan originele klauw op de foto?

Ja, dat lijkt mij wel. Een braking schijf en de originele remklauw (Brembo en stalen remleidingen).

Ik heb ze niet aan de kook kunnen krijgen op het circuit. De banden begonnen eerder te smeren dan de remmen begonnen af te nemen :P
 
Past dat wel naast de dagdienst :?:P


:X

Valt iig vies tegen qua "vrije tijd" nu.
"Voordeel" is dat ik volop kan/mag/moet overwerken. B|
Overwerk compenseerd het gemis aan ploegentoeslag grotendeels. :')

[me="Mar1tin"]had hem allang gekocht wanneer er "makkelijk" een ook werkend startknopje op te frotten was.[/me] :(
 
Laatst bewerkt:
Is dat ding nog nie verkocht?
Douw die vent 13 meiers in zun handen en je hebt um :+
Beetje hobbyen en je hebt een leuke brommer met dikke wielen,remmen en uitlaat.
Trapje maar dan.
 
B|

Kom met 168 cm en 60 kilo massa en lengte te kort. Heb ik het geeneens over gebrek aan techniek. :X

[me="Mar1tin"]kreeg z'n XT600 al nauwelijks aan, het "opwarmen" van mezelf in winteroutfit was dan wel weer meegenomen.[/me] :o
Dan deed je het niet goed :P Ik heb de zelfde 'afmetingen' en had nooit problemen met mn xr600, en ook niet met een 620 van een maatje van me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan