KTM 640 LC4 Supermotard 2005

sam07

MF'er
8 aug 2008
120
0
PRIJSWIJZIGING......€ 4450,00

KTM Supermoto/Supermotard 640 LC 4

Datum eerste toelating september 2005
Op NL kenteken sinds 29 april 2008
40 Kw uitvoering en uiteraard elektrisch te starten....of met de kick-starter.
Huidige kilometerstand 4470 km !!

Geheel originele staat, incl gereedschapset en KTM tas met boekjes
Ik heb deze motor sinds 29 april 2008 in bezit en heb er met plezier mee gereden.
Lekker wendbaar in het drukke stadsverkeer, en genoeg vermogen om lekker
te toeren op de landweggetjes.

Paar kleine minpuntjes;
- krasjes op koplampkuipje en voor spatbord.
- Krasje op de tank
- Banden mogen vervangen worden
Banden heb ik nog niet vervangen omdat iedereen een andere voorkeur heeft, dus laat ik het over aan de volgende eigenaar.
Bij de prijs inbegrepen zijn een kan filterolie en reiniger, originele spiegels en een nieuwe ketting.

Vraagprijs € 4750,-

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
nog maar een kickje....ondanks onverwacht hoge aantal reacties van potentiele kopers .....
 
...misschien dan toch inruil??....tja, wanneer doe je het goed he ?
 
lijkt wel of ktm niet meer in trek is.
of istie voor de meesten gewoon te duur voor een motor voor erbij?

kickje
 
Tjah lijkt er wel op.....

En wat is te duur??.... zie deze prijzen ook voorbij komen voor 2003 modellen met 3x zoveel kilometers op de klok, en die worden ook verkocht.
Het is een fantastische woon/werk fiets....met beduidend lagere kosten als een auto.

En te koud dat motorrijden????........Tip: een paar keer te laat in de remmen gaan en komt zo weer op temperatuur ;) :Y

nog maar een kickje dan...
 
Laatst bewerkt:
Inruil yamaha virago 750 1993 bespreekbaar?
Trouwens niet gereden afgelopen jaar, omdat hij vorige winter ook te koop stond met deze km-stand?
 
Thanx Armon voor je reactie!

Nee, de KTM staat onder een hoes stof te vangen in de garage, en ik laat hem om de maand even lopen zodat hij op temeperatuur komt... ik ben geen plezierrijder en de woon/werk afstand is met mijn huidige baan te groot geworden voor mij om met een motor af te leggen.

Ik ben helaas geen liefhebber van chopper-style motorfietsen dus is de Virago niets voor mij.
Als ik iets in zou willen ruilen dan is het een naked bike met meer als 1000cc cilinderinhoud.
 
en nog een kick....voor een mooie, originele, onverprutste, met weinig kilometers op de klok, wendbare, snelle fiets...
 
thx Luifel...

en bericht terug ... en een kickje natuurlijk...
 
ja, als ik eerlijk ben moest ik zelf wennen aan die koplamp unit ... maar ik d8 als die me echt tegen gaat staan dan zit er zo een ander op.

nog maar een kickje dan
 
Of is hij juist TE gewild, maar dan onder het verkeerde publiek, waardoor hij nogal diefstalgevoelig is..?

Anyway: mooi ding! kick
 
Terug
Bovenaan Onderaan