KTM 640 LC4 Supermotard 2005

Thanx BanditMax!

Tjah.....Ik heb er een aankoopbon op mijn naam bij, die met de motor wordt meegeleverd.

Tegenwoordig is je Flatscreen nog niet veilig als je er rustig naar zit te kijken.....dus ja.... ik weet het ook niet meer.

Kickje dan maar...
 
Zulke leuke dingen die 6xx cc SM modellen, maar allemaal zo'n klein rot tankje dat je niet normaal een toerritje kan rijden. Voor mij een afknapper om op zoiets over te stappen ipv m'n naked.

Succes met de verkoop
 
Thanx Jazukki!

Nah...hij springt anders wel heeeeeeel zuinig met de brandstof om!.....is al ff geleden dat ik met de KTM bij een tankstation ben geweest ;)
 
Een KTM sm die weinig bezine verbruikt? Als die stof staat te happen ja. Kleine tank maar ook zadel. Zo dus tanken is niet echt een straf. Hoe meer benzine je erdoor heen jaagt hoe groter de grijns op m'n gezicht.

suc6 met verkoop. Ik heb er al een, dus helaas. Maar aan de toekomstige eigenaar, koop h'm gewoon, zijn geweldige machines.
 
Hey Kawa,

Stuur me een pm met evt foto's en infomatie...km stand staat van de motor enz enz.....misschien weet ik wel iemand voor je motor...

Ik hoor het wel.

groeten!
 
Mijn broertje is toevallig op zoek naar een KTM SM.
In principe wil hij hem bij een dealer aanschaffen ivm de inruil van zijn 2006 Bandit 650S.
Is inruil bij jou bespreekbaar?
De motor heeft 10.000 gelopen en heeft een nieuwe MIVV uitlaat.
 
Belang bij suzuki TL1000R ?

@Jochem...

Bedankt voor de reactie!

Ik heb sinds vorige jaar geen mogelijkheid meer om een motor te stallen @ home.
Ook 1 van de redenen dat ik van de KTM afscheid neem...ja en het feit dat ik nooit meer rijdt....jammer maar helaas..

tevens kick!!
 
kun je met zo'n ding een beetje uit de voeten op een kartcircuit?
zit er namelijk wel aan te denken om zo iets te kopen maar wil er dan ook mee
naar mijn werk en dan weekends een beetje mee spelen op een circuit.

verder een mooie ding
 
als ik een pin automaat uit de grond rij, zou daar dan genoeg in zitten hiervoor?:P

@Jeff92...

FF een tip van mij; Zorg dat je goed voorbereid te werk gaat en dat de automaat net gevuld is... ;)

De prijs komen we wel uit dan.....maar misschien ook zonder automaat...doe een voorstel zou ik zeggen.
 
kun je met zo'n ding een beetje uit de voeten op een kartcircuit?
zit er namelijk wel aan te denken om zo iets te kopen maar wil er dan ook mee
naar mijn werk en dan weekends een beetje mee spelen op een circuit.

verder een mooie ding

Thanx Remy!!

Tjah ik heb hem gebruikt voor woon/werkverkeer destijds en af en toe een plezierritje.
Hoe hij zich houd op een kartcircuit??...I don't know....

Als je interesse hebt dan laat maar weten...

Groeten!
 
Thanx Remy!!

Tjah ik heb hem gebruikt voor woon/werkverkeer destijds en af en toe een plezierritje.
Hoe hij zich houd op een kartcircuit??...I don't know....

Als je interesse hebt dan laat maar weten...

Groeten!

belang heb ik wel maar ik wil graag weten hoe hij zich houd op een circuit of mag ik proef rijden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan