KTM 660 SMC onderdelen (2003)

RacingRalph

Die hard MF'er
19 nov 2011
851
1
KTM 660 SMC bouwjaar 2003 gaat in onderdelen in de verkoop.

Dat wil zeggen alles behalve Frame en velgen (die zijn al verkocht).

De rest van de onderdelen gaan in "setjes" weg, ga dus geen losse remhendeltjes verkopen, dat is dan dus alles in 1 keer (heel de remmerij).

Zo ook:

Blok en bak uitlaat,pas nog kleppen gesteld, nieuwe koppaking ingestoken, filters gewisseld en altijd Motul 300V olie gezien. En een mooie akrapovic uitlaat , origineel zit er ook bij.

Achterbrug (met goede lagers)

Veren, Zowel voor als achter. Voor pas voorzien van nieuwe bussen,keeringen en olie

Heb eventueel ook nog tegen meerprijs een gereviseerde veerset WP liggen voor dit type motor met goud nitride binnenpoten! (zie foto)

Remmerij, voorzien van nieuwe olie (Motul 5.1) en nieuwe stalen remleiding met geknelde koppelingen ipv de originele.

Kappen,verlichting,spatborden, sommige kappen zijn wat "beschadigd" door de jaren heen.

Geen dromers, alleen serieuze mensen mogen emailen. En er gaat niets "los" weg zoals eerder gezegd dit om te voorkomen dat ik met restjes blijf zitten (heb geen plek meer).

$_84.JPG

$_84.JPG

$_84.JPG
 
Wat wil je voor de wp voorvork hebben? Ben op zoek naar iets beters voor mijn africa twin
 
Heb je voor allebei een prijsje voor me? Ik zal ze toch van binnen helemaal moeten veranderen voor mijn zwaardere twin.
 
dan zal het prijsje voor jou minder interessant zijn omdat ik beide pas een fikse beurt heb gegeven.. PB verstuurd.
 
ja tank gaat weg met de kappen, koplamp is simpel te vervangen voor andere types
 
achterkapjes? Bedoel je de zijkappen die aan het achterspatbord zitten? Deze zijn aan 1 zijde licht gekrast, geen extra luchtinlaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan