Ktm 690 Duke topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal er geheid leuk uitzien, een witte Duke met oranje frame. Aan de witte Super Duke R kan je wel een beetje afleiden hoe dat eruit zal zien.

Henk heb je een foto van je hendels die je later geplaatst hebt? Wil zelf wel graag andere hebben maar, het belangerijkste is dat ze wat korter mogen van mij. Nu bedien ik ze al met 2, soms 1 vinger maar, vind ze te lang.

En de Duke 4 ziet er wel wat leuker uit met de onderspoiler en Duke 3 voorspatbord. Verder vind ik het nog steeds geen gezicht met vergelijking van de 3. Het syndroom van down broertje van de Duke 3 :+
 
Ik zou wel eens willen weten hoe een oranje frame met mijn witte duke eruit zou zien :Y
Iemand zoiets weleens gezien?

Er is niet heel veel frame in beeld maar het staat wel mooi :Y

2009ktm690duke7.jpg


2009ktm690dukewitoranje.jpg
 
Denk dat het helpt voor beschadigen van de koppelingsdeksel en tank bij een schuif partij.

Een oranje frame vind ik wel erg fraai. Vooral in de avond komt het frame goed naar voren door de knal oranje verf :9~

Is er iemand met een Duke hier die zijn Duke van aftermarket hendels heeft voorzien? Wil heel erg graag een andere kopp./rem hendel hebben die makkelijk met 1 vinger te bedienen is. En ik weet zo gauw niet bij welk merk ik daarvoor moet gaan zoeken.

Is dit misschien wat?

http://link.marktplaats.nl/528666891
 
Ik ben geen fan van die witte duke, maar zo ziet het er wel ok uit.

Zou ook wel meer wit op mijn duke willen, nu is alleen de achterveer wit.

Witte wheel striping??? iemand ervaring mee?

Wat zou nog meer wit kunnen worden?
Zijn die witte stickers van de R ook los verkrijgbaar??
 
En ik had nog zo gehoopt dat je een weekend later zou zeggen.. dat is namelijk bij mij het enige weekend dat er niets op de planning staat.

Maar, fair enough: bij deze besloten: in het weekend van 28/29 april voorjaarsmeeting!
Wel mooi om het op deze manier te beslissen, dat scheelt weer een polletje en een oneindige discussie over welk weekend het moet worden. Er is altijd wel iemand die niet kan.
Ik zal overleggen met André Motors en kijken of ik KTM Nederland aan hun toezegging van vorig jaar kan houden dat ze het graag wat meer betrokken wilden zijn.

Wordt vervolgd!
Groeten, André
 
Wist helemaal niet dat ze al bij dealers stonden.
Binnenkort maar weer eens een bezoek brengen aan Verpalen. Hoorde dat ze ook al de SMC-R hebben staan, die wil ik ook nog wel zien in het echt :)
 
Ik ben geen fan van die witte duke, maar zo ziet het er wel ok uit.

Zou ook wel meer wit op mijn duke willen, nu is alleen de achterveer wit.

Witte wheel striping??? iemand ervaring mee?

Wat zou nog meer wit kunnen worden?
Zijn die witte stickers van de R ook los verkrijgbaar??
Stickers kan je zo laten maken in elke kleur die je wil, kijk maar eens in het 990 topic naar mijn foto's op de onder spoiler... ;)
 
beste Duke rijders, zojuist is mijn motor opgehaald door haar nieuwe baasje. De Duke III 690 staat bovenaan de lijst met vervangers maar wil er natuurlijk wel eerst een proefritje op maken.

Nou was mijn vraag of een van jullie weten waar een dealer is die nog een demo-model heeft staan van de Duke III of bij welke dealer een proefrit mogelijk is? (woon zelf regio amsterdam dus het liefst daar in de buurt)
 
Laatst bewerkt:
Zal er geheid leuk uitzien, een witte Duke met oranje frame. Aan de witte Super Duke R kan je wel een beetje afleiden hoe dat eruit zal zien.

Henk heb je een foto van je hendels die je later geplaatst hebt? Wil zelf wel graag andere hebben maar, het belangerijkste is dat ze wat korter mogen van mij. Nu bedien ik ze al met 2, soms 1 vinger maar, vind ze te lang.

En de Duke 4 ziet er wel wat leuker uit met de onderspoiler en Duke 3 voorspatbord. Verder vind ik het nog steeds geen gezicht met vergelijking van de 3. Het syndroom van down broertje van de Duke 3 :+

Eral, ik heb zo even geen foto's, ben ook niet in de gelegenheid, maar op pagina 11 en 12 van het forum van onze grote broer de SD staan wat foto's...
 
Zien er goed uit die hendels, handig dat je ze ook kan verlengen. Alleen vind ik ze persoonlijk nog te lang, Pazzo heeft korte hendels die ik mooi vind ogen. Even op hun site geweest en hendels gecustomized, zwart met de versteller in het oranje of zilver. Kom ik uit op 202,- incl. de verzendkosten maar, weet niet hoeveel kosten ik kan verwachten met de douane en al die bla bla B| Maar ja, best prijzig dus die Pazzo hendels vergleken met wat ik allemaal op Ebay etc zie
 
Zien er goed uit die hendels, handig dat je ze ook kan verlengen. Alleen vind ik ze persoonlijk nog te lang, Pazzo heeft korte hendels die ik mooi vind ogen. Even op hun site geweest en hendels gecustomized, zwart met de versteller in het oranje of zilver. Kom ik uit op 202,- incl. de verzendkosten maar, weet niet hoeveel kosten ik kan verwachten met de douane en al die bla bla B| Maar ja, best prijzig dus die Pazzo hendels vergleken met wat ik allemaal op Ebay etc zie
Klopt maar de kwaliteit is super...
 
beste Duke rijders, zojuist is mijn motor opgehaald door haar nieuwe baasje. De Duke III 690 staat bovenaan de lijst met vervangers maar wil er natuurlijk wel eerst een proefritje op maken.

Nou was mijn vraag of een van jullie weten waar een dealer is die nog een demo-model heeft staan van de Duke III of bij welke dealer een proefrit mogelijk is? (woon zelf regio amsterdam dus het liefst daar in de buurt)

Ik ben morgen waarschijnlijk bij Motorcity, zal effe voor je kijken of er een Duke III staat
 
beste Duke rijders, zojuist is mijn motor opgehaald door haar nieuwe baasje. De Duke III 690 staat bovenaan de lijst met vervangers maar wil er natuurlijk wel eerst een proefritje op maken.

Nou was mijn vraag of een van jullie weten waar een dealer is die nog een demo-model heeft staan van de Duke III of bij welke dealer een proefrit mogelijk is? (woon zelf regio amsterdam dus het liefst daar in de buurt)

Je mag mijne best testrijden, maar dan moet je hem ook kopen ;)
Tja denk dat duke 3 een collectors item wordt.
})
 
Laatst bewerkt:
Voor de Duke rijders die verlangen naar het betere weer O-)


Dat is wat we weer willen horen natuurlijk als je over de snelweg knalt :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan