Ktm 690 Duke topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pffff....

Net mijn akra gedemonteerd en weer erop gezet....

Ik wilde even zonder db killers testen, maar dat vond ik toch wel heeeeeeeel veel geluid. Toen ik ze terug zette viel een van de schroefjes in de uitlaat. Zonder demontage niet eruit te krijgen. Lekker dom

dan heb je dan toch lekker in het zonnetje kunnen doen en heb je al met al toch een mooie dag gehad. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren de db-killers ook weer gemonteerd, wil binnenkort weer eens naar duitsland en hoor daar vervelende verhalen over. Ze zijn er nogal scherp op het geluid...
Geen zin in een boete of iets dergelijks.
 
pfff zonder db killers is het idd wel erg over de top.
Vind het prima met de killers erin, als je het te zacht vindt moet je meer gas geven :]

Wat meer research gedaan naar die banden maar die goldspeeds worden het niet.
Ze slijten idd een stuk sneller en een setje kost inc omleggen toch al 250+.
Gaan dus Pilot Pure,s worden.
 
Heb gister een nieuwe achterband besteld. Het is de Dunlop Sportsmart geworden, lees daar hele goede dingen over op internet. Bandje kost 240 euro inclusief montage, hoop geld voor een bandje als je het aan mij vraagt. Het was wel tijd aangezien ik al zo'n 250km heb gereden met een prop en een versleten band :)
 
Vraag aan de kenners. Ga binnenkort een nieuwe duke 690r aanschaffen. Wil er dan een akra bij nemen. Volgens de dealer kan deze er meteen op en kan het geen kwaad voor het inrijden. Wat zijn de meningen hierover?
 
Vraag aan de kenners. Ga binnenkort een nieuwe duke 690r aanschaffen. Wil er dan een akra bij nemen. Volgens de dealer kan deze er meteen op en kan het geen kwaad voor het inrijden. Wat zijn de meningen hierover?

Waarom zou het kwaad kunnen? Mapping wordt toch ook aangepast?
 
Heren hoe is bij jullie het olieverbruik? Heb nu 2500 km gereden en zie dat er maar weinig olie in het blok zit, net iets over het onderste streepje. Is het een probleem om met deze hoeveelheid te rijden? Alvast bedankt
 
Heren hoe is bij jullie het olieverbruik? Heb nu 2500 km gereden en zie dat er maar weinig olie in het blok zit, net iets over het onderste streepje. Is het een probleem om met deze hoeveelheid te rijden? Alvast bedankt

Mijn 690 gebruikt ook aardig wat na zo een 2500 km. Kan geen kwaad op dat niveau, maar ik zou wel gauw bijvullen. Let op dat je ook niet teveel bijvult.
 
Ik had de 1e 5000 km. ook wat olieverbruik, zit nu ruim boven de 8000 km en heb totaal geen olieverbruik meer, dat is ook wat mij vertelt werd. Het wordt steeds minder en dat klopt.
Denken jullie aan de KTM 690 meeting?
 
Ik had de 1e 5000 km. ook wat olieverbruik, zit nu ruim boven de 8000 km en heb totaal geen olieverbruik meer, dat is ook wat mij vertelt werd. Het wordt steeds minder en dat klopt.
Denken jullie aan de KTM 690 meeting?

Heb nu 20000 om mijn duke 690, maar deze gebruikt aardig wat olie. Meer dan een halve liter per 2500 km. Rij wel elke dag, de hele dag op dat beestje. :]
 
20.000 op je Duke.. Dan rij je veel..! :}

Mijne gebruikt ook geen olie. Heb er in bijna 2 jaar nu 3800 km op staan :$
 
20.000 op je Duke.. Dan rij je veel..! :}

Mijne gebruikt ook geen olie. Heb er in bijna 2 jaar nu 3800 km op staan :$

Ja binnen anderhalf jaar *D , 7 achterbanden , 3 voorbandjes en 1 ketting/tandwielenset verder. Ik rijd veel ja. Maar blijkbaar kan de duke het hebben. Nooit problemen gehad. Het lc4 blok is zeer degelijk. wel keurig altijd de beurtjes gehad.
 
Na 2 jaar 3800 km is niet zo veel. Rij je vooral korte stukken? Heb nu in iets langer dan 1 maand 2560 km gereden.

Goed om te horen dat je na 20.000 km nog steeds geen problemen hebt gehad met je Duke.
 
Na 2 jaar 3800 km is niet zo veel. Rij je vooral korte stukken? Heb nu in iets langer dan 1 maand 2560 km gereden.

Klopt... en goed weer rijder O-)

Ik rij voor mijn werk 70.000 km per jaar met de auto. Kan niet echt met de motor naar mijn werk op en neer en zo. Dus inderdaad vooral ritjes op zondag en voor boodschappen. Maar wel genieten dan :]
 
Woensdagochtend naar Ten Kate in Nieuwleusen, met de duke op de dynobank omdat ik toch wel benieuwd ben wat het vermogen nu is, ik heb er zin in *D
 
Een testrun gedaan op een dynobank, 65 pk aan het achterwiel en 69 NM, heel tevreden :} *O* *D
Dat is dus met Akra+mapping en een K&N filter.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed henk! Ruiken jullie tijdens het rijden of als de motor net heeft gelopen brandstof om en nabij de tankdop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan