# KTM 690 smc 2008 #

Weer een echte Supermotard

  • Ja, dit is weer wat KTM moet maken.

    Stemmen: 103 89,6%
  • Nee, lijkt er van geen kant op.

    Stemmen: 5 4,3%
  • Ik rijdt een ander merk.

    Stemmen: 7 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    115
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb even een tabelletje gemaakt met wat verhoudingen:
Capture-1.png

zwarte zijn verhoudingen waar ik de tandwielen voor beschikbaar heb, ik heb namelijk geen 44 achtertandwiel liggen
huidige moet ik nog testrijden, vandaar dat ik daar nog geen vmax voor weet :)
 
Als je een beetje kan rekenen reken je die top snelheden zo uit. Mits je natuurlijk niet zo zwaar hebt vertand dat ie de toerenbegrenzer niet haalt in de 6.
 
pak het dan helemaal goed aan:P

past nog net ietsje grotere kleppen in (Ti pakken natuurlijk) andere nokas, toerental omhoog, mooiere zuiger, en er is nog best wat te halen in de poorten, mname net boven de klep.
vind het zelf niet waard om te doen, ding is snel zat :)

Mag altijd sneller, is mijn idee.
Als me nog eens een blok van een Duke 690R voorbij komt, is tie van mij............
Es kijken wat zo'n ding doet na een flowjob.
 
Morgen kijken bij een smc in Belgie!! *O*
Misschien dus in het nieuwe topic ook SMC eigenaar...

Iemand nog tips/aandachtspunten/onderhandelingstaktieken??
 
Occasie: KTM 690 SMC bj.2008
Prijs: € 5900.00 (Incl. BTW)
Bij KTM racing center antwerpen .
 
oppassen bij racing center, verkopen kunnen ze daar goed maar hun service en kwaliteit van geleverd werk achteraf is daar ondermaats
proficiat met je aankoop ;)

mijn radiator is nu lekvrij, gisteren goed gaan spelen in't bos en op de binnenwegen en alles is in orde nu
15t voortandwiel is ook goedgekeurd, veel beter dan origineel maar niet te extreem zoals 14t was
 
Iemand bekend met deze aanbieder? http://link.marktplaats.nl/423676188
Heeft vaker SMC's te koop staan. (handelaar??)
Hij heeft in ieder geval een complete 690 staan... (waar ik dus naar op zoek ben)
Zou het niet erg vinden als hij erin handelt, maar wil wel graag een eerlijke machine kopen....
Iemand nog tips waar meer motoren staan??
NIET DOEN!! Dit is 'Peter uit Nuth' (zoek maar op het forum en schrik), een oplichter, ja zo voluit durf ik het te zeggen!
Vriendelijk, mooie werkplaats en veel mooie KTM onderdelen etc.

Maat van me heeft destijds zijn motor daar gekocht en mocht hem niet gek lang later volledig reviseren, ding bleek velen malen meer gelopen te hebben dan werd gezegd.
Ander die ik ken kocht een remschijf waarvan met spuitbus de kleur van het hart ff was aangepast.
Zonder bovenstaande verhalen te weten heb ik er eens gekeken voor een 640 uit 2000 die naar 625/660 omgebouwd was. Deal had ik mondeling al gesloten want zag er netjes uit.
Bij invullen kenteken op de RDW site bleek het een 620 frame te zijn uit 98 met 640 blok en 660 onderdelen. Ik belde hierover later op en zijn reactie was 'dat je er gewoon de weg mee op mag zonder problemen' en ook het verhaal wat de reden van deze ombouw (640 naar 625/660) was, was toen compleet anders dan ervoor. Zeer korte tijd nadat ik dit telefoongesprek had was exact die motor in een nieuwe advertentie te koop met andere stickerset. Topic wat ik hiervoor aanmaakte is nog ergens op MF te vinden.

Achteraf hoorde ik geruchten dat hij regelmatig KTM's bij de beruchte Marokkanen uit Den Haag koopt en verbouwd dus hij speelt smerige spelletjes.

Helaas is er niets in het bovenstaande verhaal aangedikt dus wees gewaarschuwd :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan