KTM 690 SMC bj 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Radi(c)al

Die hard MF'er
20 feb 2008
407
0
Flevoland
KTM 690 SMC

Prijs € 7600 --> 7250, geen inruil

Bouwjaar: juni 2009, nog een paar weken fabrieksgarantie!
Kilometer stand: 14850 km

heb m in juni 2009 nieuw gekocht in ermelo en vanaf het inrijden een akrapovic+bijbehorende mapping laten installeren, en altijd zo gereden, met origineel luchtfilter.

inclusief;
- alles origineel erbij, en natuurlijk boekjes, stempels
- custom hitteschildjes
- carterbeschermplaat
- teile-gutachten erbij voor 25kW papieren!
- een fantastisch bagage rekje als je eens een keer wat langer onderweg bent, wat natuurlijk uitstekend gaat met dit apparaat! alpen/dolomieten/eiffel het is allemaal te doen, ook erheen rijden doet ie zonder problemen!

foto zegt meer;

in de alpen
full


pm eventjes voor contact gegevens ;)
 
Laatst bewerkt:
Die zal snel weg zijn. Je zal het vast niet willen, maar ik ruil direct mn 950 SM er op in :P
 
en omdat een sommige mensen zich afvragen, ook wel een beetje terecht,

top is 192 met orginele tandwieltjes maar vooraan zit 1 tandje kleiner en doet ie nog 178 ofzo, verbruik is altijd rond 1:20, dus ong 200km op een tank

enn, er zitten nu geen redbullstickers meer op, ik dacht iedereen heeft toch zijn eigen voorkeur... fotos komen eraan!
 
Laatst bewerkt:
schitterend apparaat, ik zie hobby en travel. Ging dat een beetje of viel dat tegen?
Ikzelf twijfel nog steeds! 990 SM of tot weer supersport.
suc6.
 
schitterend apparaat, ik zie hobby en travel. Ging dat een beetje of viel dat tegen?
Ikzelf twijfel nog steeds! 990 SM of tot weer supersport.
suc6.

ging super, heb er eens in 8 dagen 3800km op gestuurd, alpen = :] olie interval is 5000km trouwens!!

maarre, een 990 is geen sm meer he :9



Mooie fiets, ik hou hem in de gaten :Y

en m zo aan je neus voorbij laten gaan? :+

Hij heeft een nieuwe fiets gekocht. :]

:+

_O-
 
Laatst bewerkt:
ging super, heb er eens in 8 dagen 3800km op gestuurd, alpen = :] olie interval is 5000km trouwens!!

maarre, een 990 is geen sm meer he :9en m zo aan je neus voorbij laten gaan? :+_O-

Ja t wel bekende verhaal van eerst zelf de motor verkopen he :X ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan