KTM 690 SMC bj 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had hem gezien op marktplaats, erg mooi ding man die ga je wel verkopen!(Y)

ik ben zelf aan het kijken om er 1 te laten importeren uit america(nieuw) of england(2e hands)
 
Kijk, ideaal om deze vraag aan jou te stellen: ik zit dus sterk te twijfelen tussen de 990SM en de 690 SM(C). En waarom: ik houd van reizen, dus ook naar Italie/Oostenrijk/Spanje enzo. Is dat wel fijn op zo'n 1 pitter? Qua trillingen enzo, bedoel ik dan :)
 
kom maar een proefrit maken zou ik zeggen ;)

het is erg goed te doen op de smc, een 990 is echt wel comfortabeler, maar de 690 geeft geen krimp om wat kms te maken, blok is soepel genoeg, de snelweg is niks maar de alpen doorknallen is goud op de smc! je rijd zo 300km per dag over de passen/passo's :]
 
Laatst bewerkt:
Mja, vorige week dus vanuit Grenoble in één keer naar huis op de Bandit 1200 die ik nu heb. Volgens mij ben je dan op de SMC aardig stuk. Maar goed, daar is hij ook niet voor natuurlijk :P

Bedankt voor je aanbod, maar ik ga liever dan proefrijden bij de dealer, ivm eventuele schade.. ;) Succes met de verkoop :)
 
Mja, vorige week dus vanuit Grenoble in één keer naar huis op de Bandit 1200 die ik nu heb. Volgens mij ben je dan op de SMC aardig stuk. Maar goed, daar is hij ook niet voor natuurlijk :P

Bedankt voor je aanbod, maar ik ga liever dan proefrijden bij de dealer, ivm eventuele schade.. ;) Succes met de verkoop :)

ik ben eens in 1 dag naar innsbruck gereden, 120-140 op de autobahn, in principe had ik toen nergens last van, en nog heerlijk 6 dagen in de alpen gestuurd :]
maar toen gingen we vanaf airau (zwitserland) terug ook over snelweg, en toen kwam het wel behoorlijk mn neus uit idd

maar hij rijd prima hoor op de snelweg :Y niet dat je het graag wil, maar voor een tripje gaat het prima
 
€ 7600 --> 7250 *O*

een nieuwe eigenaar/eigenaresse is wel min of meer verplicht een keer mee naar het circuit te gaan :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan