#KTM 690 SMC# deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd gezellig en iemand erbij die altijd plaatjes post *O*

Ja, ik las vroeger ook altijd graag stripboeken.

Hier dan nog een plaatje van de demper die op de smc komt te zitten.

full


ik kwam hem tegen op het net. Helaas alleen de demper dus zonder motor.

gr, Look.
 
Look, skidplate gewoon bij de dealer halen en dan de zwarte van plastic. kost je 3 tientjes dacht ik.
die ijzeren zijn al rond de 100 euro en is echt meer voor offroad.

die van plastic is keihard en zwart staat mooier onder een witte smc, vind ik dan :)
 
Look, skidplate gewoon bij de dealer halen en dan de zwarte van plastic. kost je 3 tientjes dacht ik.
die ijzeren zijn al rond de 100 euro en is echt meer voor offroad.

die van plastic is keihard en zwart staat mooier onder een witte smc, vind ik dan :)

Gaan die kunststof plates niet "klapperen" tijdens het rijden?
(dat hoorde ik eens van een kenner)
 
Look, skidplate gewoon bij de dealer halen en dan de zwarte van plastic. kost je 3 tientjes dacht ik.
die ijzeren zijn al rond de 100 euro en is echt meer voor offroad.

die van plastic is keihard en zwart staat mooier onder een witte smc, vind ik dan :)

Ja, daar zat ik al aan te denken.

full


deze bedoel je dan. maar past die dan wel op de smc. Omdat hij in het ass boek niet onder een smc staat vermeld.

gr, Look.
 
Ja, daar zat ik al aan te denken.

[afbeelding]

deze bedoel je dan. maar past die dan wel op de smc. Omdat hij in het ass boek niet onder een smc staat vermeld.

gr, Look.

Hey hey hey...wat lees ik nou? Over naar een KTM? Had je het virus ook te pakken hahaha...die van mij staat al twee maand in de garage en nog niet mee gereden |( |( ...eerst even wachten tot het echt wat warmer wordt, anders cries ik dood in mijn leren pakkie...nou, veel plezier met je SMC! *O*

Grtz, Tok
 
en hij klappert niet, dat ding zit MUURvast met rubbers.
idd, klappert niet.
en met een metalen skidplate heb je ook meer last van dat je blokgeluid reflecteert.

ps: ik hou het voorlopig bij mijn ouwe trouwe smc, de 2012 upgrade is me niet groot genoeg om overtuigd over te stappen.
 
Hey hey hey...wat lees ik nou? Over naar een KTM? Had je het virus ook te pakken hahaha...die van mij staat al twee maand in de garage en nog niet mee gereden |( |( ...eerst even wachten tot het echt wat warmer wordt, anders cries ik dood in mijn leren pakkie...nou, veel plezier met je SMC! *O*

Grtz, Tok

:X sorry, helemaal vergeten. Ik had je nog een pm-etje willen stuuren. Het gaat ook allemaal zo snel nu in eens. Zo ben je er heilig van overtuigd dat je nog jaren op je XTX zal rijden, en zo heb je een SMC gekocht en sta je de XTX klaar te maken voor af/inlevering.

Maar dat maakt niet zo veel uit , want als het goed is kan je met beide motoren naar het zuiden rijden. Dus ik denk dat wij elkaars KTM-en nog wel een keer in het echt gaan zien.

t'ja, en wat het weer betreft, afwachten maar zou ik zo zeggen.

gr, Look.
 
Gefeliciteerd Look!

Om eerlijk te zijn denk ik wel dat een 690 veeeel leuker rijd dan een xtx.

Dank je. Ik denk het ook wel ja. eerlijk gezegd reed ik niet zo veel meer op de XTX. de meeste tijd zat ik d op de WRF, maar dat is net weer even te spartaans als je een stukkie verder moet. Ik heb de SMC al van het begin af aan een mooi fiets gevonden en nu kwam er toevallig 1 op m'n pad.

gr, Look.
 
:^

Ik heb m ook en inderdaad geen last van klapperen :N

@ Look: Mooie demper toch :)

hele mooie dempert :Y

gelijk nog maar een vraagje (dat ga je krijgen als je net weer een andere motor gekocht heb he)

Is er iemand die toevallig het artikel nr van de kunstof skitplate heeft. Bij de dealer konden ze hem zo gauw niet vinden. Of een adresje waar ik zo'n skitplate kan scooren.

gr, Look.
 
hele mooie dempert :Y

gelijk nog maar een vraagje (dat ga je krijgen als je net weer een andere motor gekocht heb he)

Is er iemand die toevallig het artikel nr van de kunstof skitplate heeft. Bij de dealer konden ze hem zo gauw niet vinden. Of een adresje waar ik zo'n skitplate kan scooren.

gr, Look.
KTM Parts #’s for Plastic Skid Plate
1. Skid plate. Part #765-03-090-044 $43.99
2. (2) Rubber Bushings. Part # 564-01-040-000 $9.98
3. (2) Shoulder Bolts M6X21. Part # 600-35-001-000 $5.98
 
Vergeet de mapping niet als je zonder db killer gaat rijden op de KTM - standaard krijgt dat ding al amper benzine...
 
KTM Parts #’s for Plastic Skid Plate
1. Skid plate. Part #765-03-090-044 $43.99
2. (2) Rubber Bushings. Part # 564-01-040-000 $9.98
3. (2) Shoulder Bolts M6X21. Part # 600-35-001-000 $5.98

Whow, geweldig man. Wat een service. Ik hoop dat die ook zo snel geleverd wordt :+

gr, Look.
 
Whow, geweldig man. Wat een service. Ik hoop dat die ook zo snel geleverd wordt :+

gr, Look.



Ik heb dit ooit van Bidle gekregen.

:De Carterbescherming heeft een adviesprijs van €33,09 incl btw met nummer 76503090044. Daarbij komen nog twee rubbertjes om hem te kunnen bevestigen aan je frame! Deze heb ik niet gebruikt want heb zelf iets gemaakt wat, in mijn ogen, beter is afgewerkt.....wel wat werk.

De rubbertjes hebben een adviesprijs van €2,32 incl. btw met nummer 56401040000
Als laatste twee schroefjes om het te bevestigen aan je frame €2,32 incl btw (yep precies hetzelfde bedrag) met nummer 60035001000.

Dat is alles.... succes!
 
Look, bij de dealer kan je hem bestellen.
Bij mij hoefde dat niet want hij was al op voorraad!

Bij mij ook een feit:

IMG-20120302-00207.jpg


Gelukkig valt het onder garantie :P
 
Vergeet de mapping niet als je zonder db killer gaat rijden op de KTM - standaard krijgt dat ding al amper benzine...

Ja, daar schrijf je zo iets. Amper benzine. Hoe ligt het verbruik van die SMC's eigenlijk?
Mapping wordt aangepast.


"I had a dream"

full


en het zal voorlopig wel even bij dromen blijven :+

gr, Look.
 
Look, bij de dealer kan je hem bestellen.
Bij mij hoefde dat niet want hij was al op voorraad!

Bij mij ook een feit:

[afbeelding]

Gelukkig valt het onder garantie :P

Zoo, heb je de SMC mee onder de douge genomen. Mooi dat die nog in de garantie zit.

Op voorraad zeg je, bij wie was dat als ik vragen mag.

gr, Look.
 
Ik heb dit ooit van Bidle gekregen.

:De Carterbescherming heeft een adviesprijs van €33,09 incl btw met nummer 76503090044. Daarbij komen nog twee rubbertjes om hem te kunnen bevestigen aan je frame! Deze heb ik niet gebruikt want heb zelf iets gemaakt wat, in mijn ogen, beter is afgewerkt.....wel wat werk.

De rubbertjes hebben een adviesprijs van €2,32 incl. btw met nummer 56401040000
Als laatste twee schroefjes om het te bevestigen aan je frame €2,32 incl btw (yep precies hetzelfde bedrag) met nummer 60035001000.

Dat is alles.... succes!

Dat kan allemaal aardig kloppen. Ik zie dat Diverence de prijzen in dollars heeft staan.

Morgen maar eens even doorgeven en kijken wat ze kunnen regelen.

gr, Look.
 
Ik heb dit ooit van Bidle gekregen.

:De Carterbescherming heeft een adviesprijs van €33,09 incl btw met nummer 76503090044. Daarbij komen nog twee rubbertjes om hem te kunnen bevestigen aan je frame! Deze heb ik niet gebruikt want heb zelf iets gemaakt wat, in mijn ogen, beter is afgewerkt.....wel wat werk.

De rubbertjes hebben een adviesprijs van €2,32 incl. btw met nummer 56401040000
Als laatste twee schroefjes om het te bevestigen aan je frame €2,32 incl btw (yep precies hetzelfde bedrag) met nummer 60035001000.

Dat is alles.... succes!

Klopt als een bus, daarbij kan het dus allemaal veel goedkoper. ;)

Spullen zijn overigens allemaal op voorraad, dus als de dealer het niet heeft liggen kan die het binnen enkele dagen al in huis hebben.
 
Even inbreken in dit topic, is de 690 SMC een beetje onderhouds gevoelig?
Ben erg into de SM maar om het blok elke XX draaiuren uit elkaar te halen en te reviseren vind ik niets.
Wat is de onderhouds interval en is het blok (dacht de LC4?) een beetje betrouwbaar?
Thanx peeps!
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik las vroeger ook altijd graag stripboeken.

Hier dan nog een plaatje van de demper die op de smc komt te zitten.

[afbeelding]

ik kwam hem tegen op het net. Helaas alleen de demper dus zonder motor.

gr, Look.


He Look,

Ook aan de KTM. Ben ook overgelopen, heb alleen een 950 8-)

Vind de 690 ook erg gaaf en toevalling gister nog bij rb geweest voor wat olie voor een beurtje.

Veel plezier ermee, Gaaf dempertje alleen die op de foto is voor de engelse uitvoering denk ik. Aansluiting naar de verkeerde kant :+

Groeten,

Ruud
 
Even inbreken in dit topic, is de 690 SMC een beetje onderhouds gevoelig?
Ben erg into de SM maar om het blok elke XX draaiuren uit elkaar te halen en te reviseren vind ik niets.
Wat is de onderhouds interval en is het blok (dacht de LC4?) een beetje betrouwbaar?
Thanx peeps!

bij een SMC hoef je niet om de zo veel uur het blok uit elkaar te halen.
is zeer onderhouds vriendelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan