#KTM 690 SMC# deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met conti's (banden)?

Lees even terug op dit en de vorige draadjes, zoveel banden, zoveel menigen.........

Afgelopen zondag een blokkie om met Joey, nieuwe Avon Distanzia eronder.
Band te zacht, niet echt lekker in een onvlakke bocht.
Je moet hem blijkbaar harder oppompen als een andere band.........

vanavond even een beetje opgepompt, gewoon goed.
Plak beter als een Dunlop Mutant, die ik eerst had en toch wel lang mee ging.

Volgende week samen met een paar PK-pakhuizen in de Eifel samen sturen.

Eerst nog benzine lekkage oplossen, ketting loopt niet lekker.
 
Lees even terug op dit en de vorige draadjes, zoveel banden, zoveel menigen.........

Helemaal mee eens. Maar ik vind het altijd wel leuk om de mening van anderen aan te horen. Hoe zij
Cruif het ook al weer, elk voordeel heeft zijn nadeel.
Nadeel, de band die je gekocht heb bevalt niet. Voordeel, Hij is toch zo weer op. Weet je in iedeergeval dat je die nooit meer hoef te nemen.
Als ik zo aans kijk hoe ver mijn band nu al weg is na 1200 km dan denk ik dat ik de 3000 niet ga halen.

Hier nog een plaatje van de man die denkt dat asvalt lekker zacht is en goed mee geeft.

full


gr, Look.
 
Lees even terug op dit en de vorige draadjes, zoveel banden, zoveel menigen.........

Afgelopen zondag een blokkie om met Joey, nieuwe Avon Distanzia eronder.
Band te zacht, niet echt lekker in een onvlakke bocht.
Je moet hem blijkbaar harder oppompen als een andere band.........

vanavond even een beetje opgepompt, gewoon goed.
Plak beter als een Dunlop Mutant, die ik eerst had en toch wel lang mee ging.

Volgende week samen met een paar PK-pakhuizen in de Eifel samen sturen.

Eerst nog benzine lekkage oplossen, ketting loopt niet lekker.

Ik denk dat je lekkage wel meevalt, mijn lampje sprong ook aan opweg naar huis.
Denk dat we gewoon niet erg zuinig hebben gereden op die dijkjes;)

@t look sticker ligt klaar ;)
Wel heb ik hem nog even voor mezelf gekopieerd;p
Cntrl+c raamband cntrl+v

d52e5fc6.jpg

Het materiaal is alleen stukken dunner als opdruk, dus ik hoop dat ik hem geplakt krijg zonder in stukken te scheuren.
 
Laatst bewerkt:
als iemand zijn akrapovic voorbocht wegdoet of iemand kent, dan hoor ik dat graag! :)
 
dat wordt lastig.
Probeer ebay internationaal.
Regelmatig in de gaten houden, misschien komt er vroeg of laat iets langs.

Een prijzig stukje titanium is het, ben blij dat ik hem er al op had bij aankoop.

edit: mooi kunstwerk, dat wel:
Abbigliamento-76505907100-1328771703.jpg


Het gewichtsverschil in verglijking met de gewone voorbocht is aanzienlijk, ongelofelijk hoe licht die bocht is :}
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen met de kleine naar Hannamax in Hedel geweest.
Ik heb daar een leuke helm kunnen vinden:

img1493644822.jpeg


img1493646538.jpeg


Leuke Shop Hannamax!
 
Laatst bewerkt:
@Joey, nog bedankt voor de stikkers. het plakken zal waarschijnlijk iets langer op zich laten wachten dan het ophalen :) Voorlopig heb ik het nog erg druk met anderande thuis klussen.

@Bart, mooie botsmuts hoor.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Ligt dat niet aan het model bril of heb je iets aan je neus?
Ik heb een vrij hoge neusbrug dus moest goed zoeken naar een bril die daar aardig wat ruimte heeft.
 
Ligt dat niet aan het model bril of heb je iets aan je neus?
Ik heb een vrij hoge neusbrug dus moest goed zoeken naar een bril die daar aardig wat ruimte heeft.

Heb verschillende modellen helm en bril geprobeerd. Heb mn neus al paar x gebroken, dus t zit niet relaxed. Dus dan maar Crosshelm met vizier...
 
Heb verschillende modellen helm en bril geprobeerd. Heb mn neus al paar x gebroken, dus t zit niet relaxed. Dus dan maar Crosshelm met vizier...

Ik heb ze alle 2. Maar moet zeggen dat ik ook sneller de cross helm met vizier pak. Gewoon net even wat makkelijker.

gr, Look.
 
Heb verschillende modellen helm en bril geprobeerd. Heb mn neus al paar x gebroken, dus t zit niet relaxed. Dus dan maar Crosshelm met vizier...
Ok dat kan natuurlijk. Brillen zijn echter net als handschoenen, kan enorm veel verschil in zitten en de ene persoon past alles goed terwijl de ander (zoals ik...) maar met enkele modellen af kan...
Misschien kom je nog eens wat tegen :)
 
Mooi helmpie Bart!

Baal dr van dat ik niet met bril kan rijden |( Krijg koppijn enz ivm gare neus -O-

Thanx all!

Dat is jammer,is er nergens iets te vinden wat goed zit?
Bij Hannamax hebben ze meerdere verschillende modellen brillen liggen....
Lees ook dat je meerdere malen je neus gebroken hebt,dan kan ik me voorstellen dat je er veel last van hebt met zon bril op.

Helpt het ook niet als de band van de bril los staat?
 
Laatst bewerkt:
@Joey, nog bedankt voor de stikkers. het plakken zal waarschijnlijk iets langer op zich laten wachten dan het ophalen :) Voorlopig heb ik het nog erg druk met anderande thuis klussen.

@Bart, mooie botsmuts hoor.

gr, Look.

Geen dank, en ik denk ook dat het een klusje is waar je de tijd voor MOET! Nemen;)
Binnenkort is een stukje knallen;)


Vanmorgen met de kleine naar Hannamax in Hedel geweest.
Ik heb daar een leuke helm kunnen vinden:

[afbeelding]

[afbeelding]

Leuke Shop Hannamax!

Gave helm ik heb bijna dezelfde alleen wat sobere kleuren
9fc51953.jpg


Wel en vraagje welke maat helm heb jij?
En welke bril? Merk/maat?
Ik ga je niet naapen, maar zoek nog wel een passende bril.

@ else nog bedankt voor het leuke ritje zondag
 
Geen dank, en ik denk ook dat het een klusje is waar je de tijd voor MOET! Nemen;)
Binnenkort is een stukje knallen;)Gave helm ik heb bijna dezelfde alleen wat sobere kleuren
[afbeelding]

Wel en vraagje welke maat helm heb jij?
En welke bril? Merk/maat?
Ik ga je niet naapen, maar zoek nog wel een passende bril.

@ else nog bedankt voor het leuke ritje zondag

Gaan we doen. Ga je wel eens bij een supermoto wedstrijd kijken? Misschien wel leuk om dat een keer te combineren. En of gelijk af te spreken met nog een aantal SMC rijders. Zeg maar een soort meeting-kje.

Voor cross brillen kan je ook een keer bij JST in Giessenburg gaan kijken. Echte cross boer die aardig wat op voorraad heeft.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Geen dank, en ik denk ook dat het een klusje is waar je de tijd voor MOET! Nemen;)
Binnenkort is een stukje knallen;)Gave helm ik heb bijna dezelfde alleen wat sobere kleuren
[afbeelding]

Wel en vraagje welke maat helm heb jij?
En welke bril? Merk/maat?
Ik ga je niet naapen, maar zoek nog wel een passende bril.

@ else nog bedankt voor het leuke ritje zondag

G morgen,


EKS Brand X-scatter wit.(dat is denk 1 maat ?)

http://www.brshop.eu/bescherming/crossbrillen/brillen/eks-brand-bril-gox-scatter-wit.html

Ze hebben bij Hannamax een grote voorraad crossbrillen liggen van verschillende merken.
Bij de helm heb ik maat M.

Een meetinkje met de SMC rijders lijkt me erg leuk!
 
Laatst bewerkt:
Zo, vandaag besloten dat ik wellicht een nieuwe ga regelen. Betekend dat die die van mij eruit mag.
Orginele kappen zijn zgan, want heb er gelijk zwarte kappen op gezet. Daarbij volledige Akra, ander luchtfilter, andere knippers, akra mapping, KTM stuurdemper, paar oranje kapjes (oliedop, oliefilter kapje,etc), oranje tandwiel etc. Motor is eigenlijk gewoon nieuw want heeft nog geen 1900km op de teller.

Dus mocht iemand al interesse hebben, dan laat maar horen. Zal binnenkort wel even foto's maken ed.

Verder nog diverse bestellingen van mensen hier gehad voor KTM onderdelen, dit kan gewoon door blijven lopen.


Toevoeging voor de enthousiastelingen ;) :
Verkoop alles in eerste instantie in één, want dat scheelt een hoop tijd/gesleutel/etc.
 
Laatst bewerkt:
Zo, vandaag besloten dat ik wellicht een nieuwe ga regelen. Betekend dat die die van mij eruit mag.
Orginele kappen zijn zgan, want heb er gelijk zwarte kappen op gezet. Daarbij volledige Akra, ander luchtfilter, andere knippers, akra mapping, KTM stuurdemper, paar oranje kapjes (oliedop, oliefilter kapje,etc), oranje tandwiel etc. Motor is eigenlijk gewoon nieuw want heeft nog geen 2000km op de teller.

Dus mocht iemand al interesse hebben, dan laat maar horen. Zal binnenkort wel even foto's maken ed.

Verder nog diverse bestellingen van mensen hier gehad voor KTM onderdelen, dit kan gewoon door blijven lopen.

Vraagje, "wellicht een nieuwe ga regelen" bedoel je dan weer een SMC-(R) of iets heel anders. Gewoon nieuwschierig.

Ik kan nog iemand die er een zoekt. Dus ik zal het aan hem doorgeven.

gr, Look.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan