#KTM 690 SMC# deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag maar eens wat info gaan inwinnen voor de smc
Na 2 jaar gereden op de adventure
Lijkt het me toch weer leuk om sm te rijden.
Maar het valt niet mee een dealer te vinden die er een heeft staan om eens op te rijden.
De duke wel daar heb ik nu 2 x op gereden blok is geweldig ,
Maar is geen smc

Denk dat ik maar even rustig moet afwachten
En m'n eigen motor te koop zetten mischien ,want wat ik er voor terug krijg bij de dealer
Is nou niet echt geweldig.

Met vriendelijke groeten Robbert


Hey Robbert,

Tijd geleden!
Zal je zoektocht wel volgen hier. ;)
 
Mini meet!
545666_277291859032750_100002558150833_549128_656927881_n.jpg
 

Gezellig. Alleen een beetje lage opkomst van SMC rijders.

Kijk hier, deze engelsman heeft het achterlicht knipperlicht en kentekenplaat probleem zo opgelost. Jazeker, er zit wel degelijk een achterlicht en knipperlichten onder het spadbord. Helaas hoef je daar in nederland niet mee aan te komen

full


gr, Look.
 
Hier in de close up. Hij heeft wel later het licht wat donkerder gespoten.

full


gr, Look.
 
Gezellig. Alleen een beetje lage opkomst van SMC rijders.

Kijk hier, deze engelsman heeft het achterlicht knipperlicht en kentekenplaat probleem zo opgelost. Jazeker, er zit wel degelijk een achterlicht en knipperlichten onder het spadbord. Helaas hoef je daar in nederland niet mee aan te komen

[afbeelding]

gr, Look.


Ik woon zelf in Engeland, en geloof mij maar dit is hier ook niet toegestaan. Wel mooi overigens...
 
Lees even terug op dit en de vorige draadjes, zoveel banden, zoveel menigen.........

Afgelopen zondag een blokkie om met Joey, nieuwe Avon Distanzia eronder.
Band te zacht, niet echt lekker in een onvlakke bocht.
Je moet hem blijkbaar harder oppompen als een andere band.........

vanavond even een beetje opgepompt, gewoon goed.
Plak beter als een Dunlop Mutant, die ik eerst had en toch wel lang mee ging.

Volgende week samen met een paar PK-pakhuizen in de Eifel samen sturen.

Eerst nog benzine lekkage oplossen, ketting loopt niet lekker.
Else, hoe bevalt de Avon tot nu toe?
Ik heb nu ook de Mutants, maar deze is niet 'rond' genoeg. (en inmiddels versleten)
hierdoor geeft ie geen vertrouwen op asfalt.

Ik lees goede reviews op het net over Avon, dus wil het ook wel eens proberen. Ondanks de prijs, want ze zijn wel een stuk duurder, is het niet?
Heb je alleen achter of beide?
Ik neem aan de SM-compound (er zijn 2 soorten?)

Waar haal je ze? Niet elke dealer kan/wil ze aanschaffen.

full
 
Haha dat achterlicht - ziet er niet uit
Inderdaad, Amerikaanse uitvoering.
Er zijn er dan ook die de 'euro uitvoering' overnemen.

Rare jongens, die Amerikanen. Wel een joekel van een achterlicht verplichten, maar wel zonder helm rijden.....
(dat is in enkele staten toch nog steeds niet verplicht?)
 
Mijn mening; Redelijk, de verhoudingen zijn een beetje zoek. Het enige wat ik (in het algemeen) van de SMC niet mooi vind is de tank. Die zie je bij deze foto juist extra geaccentueerd. Verder hou ik altijd wel van wat customyzen.

gr, Look.

Iedereen heeft toch een zwarte tank............
 
Else, hoe bevalt de Avon tot nu toe?
Ik heb nu ook de Mutants, maar deze is niet 'rond' genoeg. (en inmiddels versleten)
hierdoor geeft ie geen vertrouwen op asfalt.

Ik lees goede reviews op het net over Avon, dus wil het ook wel eens proberen. Ondanks de prijs, want ze zijn wel een stuk duurder, is het niet?
Heb je alleen achter of beide?
Ik neem aan de SM-compound (er zijn 2 soorten?)

Waar haal je ze? Niet elke dealer kan/wil ze aanschaffen.


[afbeelding]

Avon is goed!!! loopt zo niet "weg" over het profiel in de bocht zoals die Mutant.

Prijs; ik heb ze bij één of andere web-winkel gekocht.
3 Banden, 1 X Avon, 1X Mutant en een Heidenau super rain € 345,00 dus dat valt nog wel mee.

Ik denk alleen dat tie lek is ik moest hem afgelopen zaterdag weer oppompen.........
Als tie vanavond weer opgepompt moet worden, zet ik die Heidenau eronder.

Voorband, ik ben hellemaal weg van die Goldspeed regenband.......

AVON; of ik de zachte of de harde compount heb weet ik niet.
 
Iedereen heeft toch een zwarte tank............

Het gaat niet om de kleur van de tank, maar om het model en de plaats waar die zit. Het is net of er een soort bobbel zit. Die zit er ook, da's nl de tank :+ Op zicht niet zo erg maar doordat de persoon van de foto de zijkappen er heeft afgehaald wordt de aandacht wat meer op de tank gelegd. Op zicht niet erg, maar het viel me gewoon op.

gr, Look.
 
Weet iemand wellicht een tweedehands model uit 2010 te koop staan of heeft iemand er eentje te koop zien staan??

Moet even een prijs vinden/maken voor mijn motor, maar niet echt een idee wat een goede prijs is en zie nergens z'n ding te koop staan,...... Heb er niet veel haast mee, maar moet wel weg. Als ik er nog iets anders bij koop dan kan ik verhuizen. ;)




 
Laatst bewerkt:
Als EX SMC rijder mag ik nog wel even mijn nieuwe speelgoed laten zien toch?


534366_288145111279789_100002529081145_639474_660079069_n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan