#KTM 690 SMC# deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn stalen uitlaat kreeg ik het met thinner weg.
En daarna een 3de Akra-hitteschildje gezet.

Als je lange poten hebt, en in korte bochten je voet uitsteekt, raak je de uitlaat.... (althans, ik)

Raarrr, je zit rechtop, je motor plat, hoe kom je dan met je been bij de uitlaat?

Bij minder extreme bochten hou ik m'n voeten op de steunen (moet nl ook nog schakelen en remmen)
full
 
Raarrr, je zit rechtop, je motor plat, hoe kom je dan met je been bij de uitlaat?

Bij minder extreme bochten hou ik m'n voeten op de steunen (moet nl ook nog schakelen en remmen)[afbeelding]


Mooi plaatje zo van al die verschillende houdingen in 2 bochten.

Weet iemand misschien of er ook een soort Twist of the Wrist is voor de SuMo's

Vond dat echt een mooi filmpie om te kijken (deel2) en zou tof zijn als ze er ook een, op yt ofzo, hadden gemaakt voor SM's
 
Ik doe met akra full system + evo1 mapping inc. stadsverkeer 1 op 18

Het is best een zuinige machine dus, wat erg fijn is met de huidige brandstofprijzen ;)

ja dat is best netjes.. mijn 848 loopt 1 op heuul veul met full termignoni :+ :')

maar ik zit te denken om of voor een smcr te gaan of een ktm990 smr vandaar mijn vraag ;)
 
ja dat is best netjes.. mijn 848 loopt 1 op heuul veul met full termignoni :+ :')

maar ik zit te denken om of voor een smcr te gaan of een ktm990 smr vandaar mijn vraag ;)

LC8 motoren (oa 990smr) schijnen een stuk dorstiger te zijn, niet heel veel zuiniger dan je 848 verwacht ik..
 
UP

Bij deze enkele foto's van mijn smc-r

[afbeelding]

Die ziet er super netjes uit zo. Nog een mooi setje handguards en hij is af.

Zelf gisteren ook nog een mazzeltje. Bij RB hadden ze nog een setje voorvorknippeltjes liggen. Die waren ooit voor iemand besteld die ze niet is komen ophalen.

full


Dus komen ze nu bij Look op de SMC *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan