KTM 690 SMC (-R) Deel 6 Broaaapen met die zooi!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aoks

MF veteraan
7 sep 2006
3.101
11
Twello
Welkom bij KTM 690 SMC(-R) deel 6​

lateral_derecho.jpg


MOTOR
Bouwwijze: 1-cilinder 4-takt mengselmotor, gekoeld met vloeistof
Slagruimte: 690 cm³
Boring: 102 mm
Slag: 84,5 mm
Vermogen: 49 kW (67 PS)
Starthulp: E-starter, automatische decompressor
Versnelling:6e versnelling klauwschakeling
Motorsmering: Drukcirculatiesmering met 2 rotorpompen
Primaire overbrenging: 36:79
Secundaire overbrenging: 16:42
Radiateur: Vloeistofkoeling permanente circulatie koelmiddel door waterpomp
Koppeling: APTC™ Antihopping koppeling in oliebad / hydraulisch bediend
Ontstekingssysteem: Contactvrij aangestuurd volledig elektronisch ontstekingssysteem met digitale ontstekingsvertraging

RIJWIELGEDEELTE
Frame: Buisframe met staalbuizen van chroommolybdeen, geëloxeerd
Voorvork: WP Suspension Up Side Down 4860 ROMA
Schokdemper: WP Suspension 4618 met Pro‑Lever omkering
Veerweg vooraan: 250 mm
Veerweg achteraan: 250 mm
Remsysteem voor: Schijfrem met radiaal vastgeschroefde remklauw met vier zuigers
Remsysteem achter: Schijfrem met remklauw met enkele zuiger, vlottend gelagerd
Remschijven - diameter voor: 320 mm
Remschijven - diameter achter: 240 mm
Ketting: 5/8 x 1/4" X-ring
Balhoofdhoek: 63°
Wielstand: 1.480±15 mm
Afstand van bodem, onbelast: 270 mm
Zadelhoogte onbelast: 890 mm
Brandstoftankvolume totaal ca.12 l
Brandstof super loodvrij (ROZ 95)
Gewicht zonder brandstof ca. 139,5 kg

VOORGAANDE TOPICS:
# KTM 690 smc 2008 #
#KTM 690 SMC# deel 2
KTM SMC 690 Deel 3 Braaaaap!
K™ 690 Sm© deel 4, hij gaat hard!
K™ 690 Sm© deel 5 onroad/offroad...broaapen!





Topic Members​

*Fuse*
full


Aoks
100.JPG


broaap
_MG_2874_zps1cd8d474.jpg


else
full


hdegroot
117sh2e.jpg


Isdatzo
1069888_441311992633509_452826279_n.jpg


joeyverveer
8C9FF2A3-3106-43AB-B894-C3D540CDCE87-250-0000001CEBED09FF_zps64fa4b07.jpg


look
full


MajestiC
null_zps510ba330.jpg


Ranx
291cf34f97f14d631b0815bb1e46169b


RB-
1780731_608013642600782_71508236_n.jpg


RedHenk
full


RG690smc-R
1069396_10151537131507686_1004024709_n.jpg


RR-Neliz
2v2d55l.jpg


sjorrit
LbWrie5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi, heb nog wat spulletjes over van m'n 690..
Ik heb nog een set enduro velgen met schijven en banden liggen, en een set duke 4r velgen met motomaster schijven en banden O-)
Iemand interesse? :P
 
Ik zal vd week ook een nieuwe foto posten want ik heb een nieuwe motorrr
 
Ik zal mij ook even kort voorstellen, in het vorige topic al een tijdje meegelezen en wat handige info voorbij zien komen.

Na een tijdje quad te hebben gereden heb ik dit jaar mijn motorrijbewijs gehaald en een 690 gekocht. Mooi speelgoed en nog geen spijt gehad van de aankoop :) :]

Ik rij meestal op de veluwe regio Arnhem.

En dan natuurlijk een foto:
KTM%2520690%2520SMC-R%25202014.JPG


Zo ziet hij er nog steeds uit, origineel, voorlopig nog geen plannen voor andere onderdelen.
 
Lees ik dat nou goed, kan je gewoon een standaard Air/Fuel meter koppelen aan je huidige Lambda meter?

Lijkt me wel handig als je wat met de mappings gaat prutsen, kan je gewoon tijdens het rijden de boel controleren.

common1.jpg
 
de originele is een small-band meter en zal maar marginaal gebied aangeven, voor afstellen heb je een wideband nodig.
 
Ik zal mij ook even kort voorstellen, in het vorige topic al een tijdje meegelezen en wat handige info voorbij zien komen.

Na een tijdje quad te hebben gereden heb ik dit jaar mijn motorrijbewijs gehaald en een 690 gekocht. Mooi speelgoed en nog geen spijt gehad van de aankoop :) :]

Ik rij meestal op de veluwe regio Arnhem.

En dan natuurlijk een foto:
[afbeelding]

Zo ziet hij er nog steeds uit, origineel, voorlopig nog geen plannen voor andere onderdelen.

Welkom en veel plezier met de aanschaf! ;) :Y :Y :]
 
Die is van Duy. Zit ook hier op het topic haha
Zal vast niet lang duren voordat die reageert :_D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan