KTM 690 SMC (-R) Deel 7 Broaaaper die broaaap!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vaak als je een handleiding op Google opzoekt van de complete set, staan de losse part nrs er in vermeld.
 
ja dat is dus het hele set. hoe kom ik aan de losse part nummers van deze power parts zoals een los plastic kapje o.i.d.?

Ik denk dat je het beste gewoon even naar een KTM dealer kan bellen dan. Zij kunnen misschien wel specifieke onderdelen bestellen. Ik heb laatst ook wat dingen telefonisch besteld en die versturen ze gewoon naar mijn adres, prima service.

Ik neem aan dat je het plastic kapje van de handkap bedoelt, ik betwijfel overigens of die los te bestellen is... maar valt te proberen.
 
Ik denk dat je het beste gewoon even naar een KTM dealer kan bellen dan. Zij kunnen misschien wel specifieke onderdelen bestellen. Ik heb laatst ook wat dingen telefonisch besteld en die versturen ze gewoon naar mijn adres, prima service.

Ik neem aan dat je het plastic kapje van de handkap bedoelt, ik betwijfel overigens of die los te bestellen is... maar valt te proberen.

Lijkt niet los te krijgen. Heb het inmiddels opgelost met plasti dip. Zaten hele lichte krasjes op. Is erg mooi spul moet ik zeggen.
 
Vraagje, voor mijn Duke r 690 2011 ben ik opzoek naar een motorzaak voor mijn 15.000km beurt zoals kleppenstellen en brandstoffilter vervangen.
Welke zaak raden jullie mij aan ?
Wil wel iemand hebben die ervaring heeft en geen leerling monteur eraan zet.
Verpalen en rb motoren ben ik niet zo fan van.
 
Lijkt niet los te krijgen. Heb het inmiddels opgelost met plasti dip. Zaten hele lichte krasjes op. Is erg mooi spul moet ik zeggen.

is volgens bikerlife wel los te krijgen:

bikerlife schreef: gewoon effe nieuw bestellen.
geloof dat het zo rond de 17 euro kost bij de dealer nieuw
7650297905030 ALSTU!

als je dit partnr. zoekt op http://www.ktm-versand.de/ vind hij hem gewoon: KTM DEFLECTOR KPL. BLACK 16,54 EUR.

dus ze zijn wel los te krijgen. de ktm dealer zou dat in NL dus ook moeten kunnen regelen.
 
goeiedag,

ik ben sinds kort op zoek naar een 690 smc.
laatst bijna een '14 gekoch via mp, in Naaldwijk, maar nett voor mn neus verkocht helaas.
zijn er ook nog dingen waar in het bijzonder op te letten??

en hoe zit het met het onderhoud van zo'n ding?
- oliewissel, filters
- kleppen
- zuiger(enz) na ongeveer hoeveel km?

of wat al niet meer
 
vraagje, vandaag helaas lekke achterband gekregen met mijn 690 sm. (spaakwiel) gelukkig motor bij iemand kunnen stalen voor vannacht en morgen. morgen zijn alle lokale motorzaken helaas gesloten.

Zit er in een 690 sm spaakwiel een binnenband of zijn deze tubeless. ik heb ooit gehoord over een binnenband maar kan in de owners manual er nu niks over vinden?.

als hij tubeless is kan ik er morgen prop in laten zetten bij autobedrijf. en anders moet ik eerst nog binnenband ergens regelen.

alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan