KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Gister een led koplamp gemonteerd (van aliexpress, niet die van supermofools) zodat hij er wat moderner uitziet. Makkelijk te monteren en incl. Sticker en kapje rond de 60 euro. Enige custom werk is een plat plaatje met 4 gaten om de onderste pinnen bij de lamp op het spatbord vast te zetten. Ik heb ook een schakelaar op het stuur gemaakt waarmee ik dimlicht uit kan schakelen en alleen de led bar brand. Lamp is wel erg fel en geen lichtbeeld dus niet leuk voor tegenliggers (maar rij toch nooit in het donker).
 

Bijlagen

  • 20210926_185331.jpg
    20210926_185331.jpg
    404,6 KB · Weergaven: 38
  • 20210924_224331.jpg
    20210924_224331.jpg
    224,5 KB · Weergaven: 37
Gister een led koplamp gemonteerd (van aliexpress, niet die van supermofools) zodat hij er wat moderner uitziet. Makkelijk te monteren en incl. Sticker en kapje rond de 60 euro. Enige custom werk is een plat plaatje met 4 gaten om de onderste pinnen bij de lamp op het spatbord vast te zetten. Ik heb ook een schakelaar op het stuur gemaakt waarmee ik dimlicht uit kan schakelen en alleen de led bar brand. Lamp is wel erg fel en geen lichtbeeld dus niet leuk voor tegenliggers (maar rij toch nooit in het donker).
Poeh, fancy stickers. *O*
 
Gister een led koplamp gemonteerd (van aliexpress, niet die van supermofools) zodat hij er wat moderner uitziet. Makkelijk te monteren en incl. Sticker en kapje rond de 60 euro. Enige custom werk is een plat plaatje met 4 gaten om de onderste pinnen bij de lamp op het spatbord vast te zetten. Ik heb ook een schakelaar op het stuur gemaakt waarmee ik dimlicht uit kan schakelen en alleen de led bar brand. Lamp is wel erg fel en geen lichtbeeld dus niet leuk voor tegenliggers (maar rij toch nooit in het donker).
Heb je hem goed afgesteld? Ik vind hem in iedergeval meer lichtopbrengst leveren dan origineel...
 
Heb je hem goed afgesteld? Ik vind hem in iedergeval meer lichtopbrengst leveren dan origineel...
Er is niet veel af te stellen toch? Hij staat maximaal naar beneden maar zonder reflector oid schijnen die leds alsnog de uilen uit de boom. Hij geeft idd erg veel licht. Groot licht is helemaal absurd
 
Volgens mij zijn het soort van projector leds die erin zitten? Ktm levert ze zelf ook origineel, dus zal op een of ander manier toch gecontroleerd zijn op stroomlicht.
 
Koplamp die ik heb heeft groot en klein licht functie. Klein licht branden alleen de onderste 3 leds, bij grootlicht komt de 2 bovenste er nog bij.
 
Hebben jullie ook last van een voorrem die vaak ontlucht moet worden? Ik heb drie verschillende smcrs gehad en bij elke heb ik er last van gehad. Nu dus ook weer dat je na 3 maanden opeens geen druk meer hebt in je voorrem.

Doe ik dan iets verkeerd, zijn de originele leidingen poreus of is t normaal bij asociaal gebruik? 😅
 
Hebben jullie ook last van een voorrem die vaak ontlucht moet worden? Ik heb drie verschillende smcrs gehad en bij elke heb ik er last van gehad. Nu dus ook weer dat je na 3 maanden opeens geen druk meer hebt in je voorrem.

Doe ik dan iets verkeerd, zijn de originele leidingen poreus of is t normaal bij asociaal gebruik? 😅
Dat ligt aan de abs pomp. Wil je het probleem verhelpen dan moet je die er tussenuit halen. Ik ken meerderen die dit probleem hebben.
 
Ik heb mijn ktm nu een jaar, maar heb er gelukkig nog niets van gemerkt.
Ook vreemd dat ik nog geen terugroepactie brief heb gekregen:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan