dennisvaassen
Die hard MF'er
- 1 jul 2009
- 259
- 10
heerlijk weertje! #volgas
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou onmiddellijk denken aan remschijven van Braking... heb ik nog gehad op m'n husq 450
Kan er trouwens iemand zeggen of je de SMC 690 2016 nog kan ombouwen naar enduro versie? Ik heb gelezen dat het met de nieuwe 2019 niet meer mogelijk is...
Ja die beviel goed.Beviel goed die Braking schijf?
Voor een SMC weet ik het niet, maar een 701 Enduro naar SM kan wel, maar een SM naar Enduro krijg je niet voor elkaar.
Dacht dat het te maken had met de afstand van de Remklauw naar de spaken.
ahhh ik lees het net in de gebruiksaanwijzing... op 2 moet ie het felst zijn.... bij een originele ktm in ieder geval.
ik vermoed dat ik hier niks mee kan omdat hij een remap heeft gehad.
Mijne uit 2017 heeft ook remapping gehad toen de akra er op kwam. Enkel toen ik hem kocht (beginnende bestuurder) toen heb ik hem wel een stapje terug gezet om eerst de motor te leren kennen.. Zit wel degelijk verschil tussen de maps.
Ik heb ook een braking wave disk op mijn smc-r en die bevalt beter dan de originele brembo schijf. Deze schijf is ook een halve mm dikker.
koppelen bij volgas rijden vind ik niet fijn.... ik schakel dan meestal op zonder te ontkoppelen, ik laat alleen het gas even los bij het opschakelen.
Doen meer mensen dit?? kan dit kwaad?? ik rij zelf al jaren zo met motoren en nooit problemen gehad. Alleen is dit mijn eerste Ktm en vraag me af wat jullie bevindingen zijn
strak ding man!!Sinds vrijdag trotse eigenaar van een 2016 Husqvarna 701!
Nu de dagen aftellen tot ik ermee kan rijden.
Bekijk bijlage 1384625
alles los halen, veertjes en de bout/moer. dan eerst de demper goed richten, desnoods iets erdoorheen drukken. dan vast houden en de bout/moer van de klem aandraaien. als laatst de veertjes er weer aan haken. Het rubber bij de klem gaat ook dikwijls kapot door trillingen of te strak aandraaien. bij mij was dit ook kapot en ik heb het nu met carrosserieringen bevestigd.Hoe moet de akrapovic uitlaat gemonteerd worden??? het betreft hier alleen de demper , de voorbocht is nog origineel...
Zie foto's .... het beschermkapje en de demper zelf zit tegen de kap aan... lijkt me niet de bedoeling. Moet ik de demper anders monteren op de steun?
Bekijk bijlage 1384544
gewoon een goede testrit maken en alles proberen, knopjes - versnellingen - remmen enz. Ik weet niet wat je budget is maar als ik jou was zou ik voor een smc-r gaan. bouwjaar 2012 of nieuwer dus. deze heeft wat meer vermogen. en ik zou er 1 halen met niet teveel km's. 10.000 is goed te doen maar 30.000/40.000 zou ik al laten gaan. ze kunnen makkelijk naar de 50.000 km rijden hoor met de eerste zuiger enz. maar met minder km's is vaak de algehele staat netter ( niet altijd van toepassing dus ).Hallo MF-ers, ik ben nieuw hier op het forum en heb me inmiddels al voorgesteld in de categorie 'Nieuwe gebruikers'.
Op het moment ben ik hard bezig met mn motorrijbewijs en zodra ik die heb wil ik eigenlijk een KTM 690 SMC of SMC-R gaan kopen.
Mocht iemand suggesties voor mij hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!
echter heb ik geen (technische) kennis of ervaring met motoren maar ik weet wel dat ik graag een Supermotard wil rijden
mochten er nog belangrijke zaken zijn waar ik rekening mee moet houden bij het kopen van een SMC of SMC-R dan hoor ik dat ook graag.
Hoe moet de akrapovic uitlaat gemonteerd worden??? het betreft hier alleen de demper , de voorbocht is nog origineel...
Zie foto's .... het beschermkapje en de demper zelf zit tegen de kap aan... lijkt me niet de bedoeling. Moet ik de demper anders monteren op de steun?
Bekijk bijlage 1384544
Sinds vrijdag trotse eigenaar van een 2016 Husqvarna 701!
Nu de dagen aftellen tot ik ermee kan rijden.
Bekijk bijlage 1384625
Goddomme, daar had ik ook voor gebeld. Motor was niet duur.