KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Test.

2AE9EF31-B370-4616-BF80-5F40FC2B3047.jpeg


Gr. Look.
 
ohja om nog even terug te komen, de 690 enduro wielen passen zonder enige aanpassingen in mijn smc-r. wel moet je bij het voorwiel de supermoto as bussen gebruiken. en je hebt dus ook de remschijfadapter nodig van 10.1 mm dik die origineel ook al op je supermoto voorwiel gemonteerd zit.
het achterwiel past 1 op 1.


superenduro.jpg
 
Bon ik ben hard aan het twijfelen om de nieuwe te kopen... of klopt het verhaal dat er een 790 sm gaat uitkomen?
Januari zijn het weer autosalon condities...
 
Hier iemand nog interesse in:

-tank
-voetensteunen
-standaard
-voorkpoten (keering lek poten netjes)
-abs meuk
-origineel stuur
-teller (2014+)
-kabelboom 2012-2014
-radiateur
-koplamp
-achterlicht
*edit* -Samco oranje silicone koelslang set (artnr. KTM-75)

en misschien nog wel iets wat ik vergeten ben
Mag weg voor schappelijke prijzen
 
Laatst bewerkt:
@Bikerlife ik ben opzoek naar wat onderdelen :) ik stuur je een pb
als iemand nog onderdelen heeft ik zoek het volgende:
achterkap wit met stickers ktm smcr690 2014

en nog veel klein spul maar dat komt er nog op.

bedankt!
 
Helaas heb ik het einde van het seizoen niet meer kunnen rijden. Door een mountainbike-ongeluk een iets te belangrijk stuk bot in mijn elleboog afgebroken. Ben nu twee operaties verder en het lijkt nu goed te komen.
Maakt dat ik ben gaan zoeken naar wat ik nog meer kan doen met de SMC en ik kwam op de TET uit. Trans Euro Trail. Iemand weleens gereden?
Met wat mazzel kan ik eind vd lente weer het motorstuur goed vasthouden en wil ik iets van de TET gaan doen.
 
Helaas heb ik het einde van het seizoen niet meer kunnen rijden. Door een mountainbike-ongeluk een iets te belangrijk stuk bot in mijn elleboog afgebroken. Ben nu twee operaties verder en het lijkt nu goed te komen.
Maakt dat ik ben gaan zoeken naar wat ik nog meer kan doen met de SMC en ik kwam op de TET uit. Trans Euro Trail. Iemand weleens gereden?
Met wat mazzel kan ik eind vd lente weer het motorstuur goed vasthouden en wil ik iets van de TET gaan doen.
Aiii.. mooi balen! Hopen dat je er snel weer bovenop komt en er geen blijvende schade aan overhoud.
Maar ik heb vorige week nog een stuk TET gereden. Was mooi weer dus ging lekker. Wel veel modder dus hij lag bij de eerste diepe plas al op zijn zij ;)
 
Iemand uit omgeving Woerden toevallig met een KTM 690 SMC? Dat ik daarmee eens kennis mag maken? Sinds mn schoonpa een KTM heeft gekocht, dan wel een Enduro ben ik razend enthousiast geworden en zou ik toch eens kennis willen maken met een 690 SMC.
 
En hoe is het om de Nordschleife te rijden met een 690 SMC-R? Nou... het wil prima, ik blijf zelfs de racers aardig bij haha.
Leuk filmpje!

best gaaf om daar te rijden.
Ben er zelf een aantal keer geweest met de motor zegening (anlassen)
 
Wat een machtig mooi filmpje!
Welke pass is dat?
Dankje! Dit is geen pass maar bij Kappl en dan zover mogelijk door rijden naar boven en daarna nog verder en daarna nog verder 😂. Volgend weekend zet ik het vervolg online dan rijden we naar de sneeuw (midden in de zomer) over nog veel slechtere wegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan