Ktm 690 SMC

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxer addict

Die hard MF'er
18 aug 2002
633
0
spijkenisse
Ik zet deze ktm te koop voor een maat van mij.

ktm 690 smc 2008 met zo'n 2600 km op de teller.
Heeft nog enige extra's zoals akrapovic demper(orgineel ook aanwezig).
Ktm crash bobbins ktm gefreest spul zoals oliedeksels ventielen.
achterknipperlichten zijn slachtoffer geworden van vandalisme nieuwe zijn besteld.
nog steeds garantie op de fiets beurten zijn volgens onderhouds schema uitgevoerd.
alles aanwezig omdat hij deze fiets vorig jaar nieuw heeft gekocht in barendrecht.


vraagprijs 8000 euro op onzin wordt niet gereageerd :+ :+ :+ :+ :+
zal de foto's nog ff plaatsen

oja de motor is te bezichtigen in hoogvliet

contact:

ruud
braadworst2@hotmail.com of 0634933640
full
 
Zeer mooie fiets :Y

Heeft de verkoper een nieuwe gekocht omdat deze alweer saai werd ofzo? Kan me moeilijk voorstellen met zo'n speeltje *D
 
de eigenaar rijd er erg weinig op en vind het zonde om hem al die tijd te laten verstoffen!!





deze fiets heeft ook nog garantie *O* *O* *O* *O* *O*
 
helaas, nouja dan ruil ik hem wel in bij de dealer :9

dan ga je tegenwoordig een hoop inleveren!
ik had het met mijn supermotard toen werd er gezegd "tja supermotards is het niet meer zo he ze gaan allemaal terug naar supersport"

sta ik even later bij een andere verkoper die een gsxr 750 wil inruilen "tja die gasten van supersport willen allemaal naar supermotard :( :( :( :( :( :( :( "


dus daar heb ik het niet meer zo op!
 
dan ga je tegenwoordig een hoop inleveren!
ik had het met mijn supermotard toen werd er gezegd "tja supermotards is het niet meer zo he ze gaan allemaal terug naar supersport"

sta ik even later bij een andere verkoper die een gsxr 750 wil inruilen "tja die gasten van supersport willen allemaal naar supermotard :( :( :( :( :( :( :( "


dus daar heb ik het niet meer zo op!
Ja daarom vind ik het jammer dat je maat niks wil inruilen ;)
Waarschijnlijk moet ik ook een hoop gaan inleveren, dus nog even afwachten misschien nog wel seisoen op deze verder, wat ook geen straf is trouwens
 
dank je


veel risico loop je niet met deze fiets want hij valt nog onder de garantie!
daarom zijn alle beurten door een ktm dealer uitgevoerd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan