Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zit geen gevaren licht functie op toch?
Klopt, niet zover ik weet in ieder geval en ik heb afgelopen weekend de handleiding doorgelezen. Ik heb wel bij een 390 gezien dat men die er aftermarket op zet door middel van een adapter. Als je het echt zou willen zou dat misschien een optie kunnen zijn?
Er zit er eentje op de Smt maar die heb ik pas 1 keer gebruikt.
Je gebruikthet zelden.
Problemen met de motor. Ik was aan het rijden en zomaar herkende hij de sleutel niet meer. Tractie control en ABS gingen uit en de snelheid werd niet meer weer gegeven. Toen ben ik gestopt. Ik dacht even aan en uit zetten en misschien is het weg. Hij wilde hij niet meer starten, wel de startmotor maar hij sloeg niet aan. Ik heb even gewacht en daarna kon ik hem wel starten. Meteen richting hij huis gereden en onderweg gebeurde het weer. Morgen maar naar de dealer. Er staat nu 60 kilometer op.
Zoals in dit filmpje
Problemen met de motor. Ik was aan het rijden en zomaar herkende hij de sleutel niet meer. Tractie control en ABS gingen uit en de snelheid werd niet meer weer gegeven. Toen ben ik gestopt. Ik dacht even aan en uit zetten en misschien is het weg. Hij wilde hij niet meer starten, wel de startmotor maar hij sloeg niet aan. Ik heb even gewacht en daarna kon ik hem wel starten. Meteen richting hij huis gereden en onderweg gebeurde het weer. Morgen maar naar de dealer. Er staat nu 60 kilometer op.
Zoals in dit filmpje
Weet niet of je er wat mee kunt maar ik heb de 2 originele zijkoffers (de grote zwarte rechthoekige)Ervaring na 2 weken de Duke 790.
Goedemiddag allen,
ik heb nu de Duke 790 2 weken in mijn bezit en meteen een vakantie trip ermee gemaakt.
Na 4000 km rijden kan ik zeggen dat het een aangename motor is. Heb er mee op de snelweg gereden naar en van Oostenrijk. Wel mis ik de windbescherming.
Ook koude handen was aardig lastig op de passen. Nu dus kijken naar een handvatverwarming. Wil ook nog de module voor het bekijken van de bandenspanning erop hebben. En een USB aansluiting.
In de bergen is het super genieten. Je kan de motoren met meer vermogen goed bijhouden. Inderdaad mis je koppel t.o.v. een BWM 1600 maar daar krijg je meer fun voor terug in de vorm van lichtvoetigheid.
Mocht er nog iemand een kofferset hebben liggen en er vanaf willen dan heb ik wel interesse. Want blijft lastig een grote tas achterop te binden.
Vandaag op de 1290 superduke GT gereden. Maar denk dat ik toch maar bij de 790 blijf. Het speelse is toch wel erg gaaf.
Greetz Richard
Weet niet of je er wat mee kunt maar ik heb de 2 originele zijkoffers (de grote zwarte rechthoekige)
van de ktm smt hier staan die wil ik verkopen. Met de ophangbeugels erbij. Maar de bevestigingspunten die op de bike zitten daar heb je niks aan. Die zou je dan evt kunnen bestellen bij ktm voor jouw 790.
Die mogelijkheid is er niet.Handvatverwarming Duke 790.
Heeft iemand handvatverwamring dat via het menu te bedienen is? Dus geen extra schakelaars op het stuur.
Greetz Richard
Helaas, enkel de mp3 en bel functie van je telefoon. De pijltjes navigatie is op dit moment voor zover ik weet enkel beschikbaar voor de 1290SA en wellicht de SDR 1290 GTzit Ktm Ride app met navigatie ook op de duke 790?
Misschien een optie om eens na te vragen. Ik heb een foto gezien van de 790 adv r wat dezelfde beugel erop zit. Alleen de bevestiging naar de motor toe is dan anders.Is het mogelijk de SMT koffers op de Duke te zetten?
bij powerparts zien ze er aardig gevormd naar de motor uit. En de beugel die erbij zit is ook anders gevormd.
Mocht iemand hier ervaring in hebben dan hoor ik het graag.
De handvat verwarming is inderdaad met een los kastje. Maar ik vind het er wel netjes uitzien ten opzichte van andere aftermarket systemen.Ervaring na 2 weken de Duke 790.
Goedemiddag allen,
ik heb nu de Duke 790 2 weken in mijn bezit en meteen een vakantie trip ermee gemaakt.
Na 4000 km rijden kan ik zeggen dat het een aangename motor is. Heb er mee op de snelweg gereden naar en van Oostenrijk. Wel mis ik de windbescherming.
Ook koude handen was aardig lastig op de passen. Nu dus kijken naar een handvatverwarming. Wil ook nog de module voor het bekijken van de bandenspanning erop hebben. En een USB aansluiting.
In de bergen is het super genieten. Je kan de motoren met meer vermogen goed bijhouden. Inderdaad mis je koppel t.o.v. een BWM 1600 maar daar krijg je meer fun voor terug in de vorm van lichtvoetigheid.
Mocht er nog iemand een kofferset hebben liggen en er vanaf willen dan heb ik wel interesse. Want blijft lastig een grote tas achterop te binden.
Vandaag op de 1290 superduke GT gereden. Maar denk dat ik toch maar bij de 790 blijf. Het speelse is toch wel erg gaaf.
Greetz Richard
Problemen met de motor. Ik was aan het rijden en zomaar herkende hij de sleutel niet meer. Tractie control en ABS gingen uit en de snelheid werd niet meer weer gegeven. Toen ben ik gestopt. Ik dacht even aan en uit zetten en misschien is het weg. Hij wilde hij niet meer starten, wel de startmotor maar hij sloeg niet aan. Ik heb even gewacht en daarna kon ik hem wel starten. Meteen richting hij huis gereden en onderweg gebeurde het weer. Morgen maar naar de dealer. Er staat nu 60 kilometer op.
Zoals in dit filmpje
Dankje!! dat is een gemiste kans dusHelaas, enkel de mp3 en bel functie van je telefoon. De pijltjes navigatie is op dit moment voor zover ik weet enkel beschikbaar voor de 1290SA en wellicht de SDR 1290 GT