ktm 790 duke

0_delta-race-inox.jpg

Iemand deze al gehoord of live gezien.

Excuus voor de late reactie, erg inactief geweest hiero :+
Zeker, ik heb hem eronder zitten. Ga even kijken hoe ik mijn filmpje kan uploaden.


Gefilmd met een S9 toen ik hem er net onder had zitten zonder DB-Killer, zou vanavond wellicht een beter filmpje kunnen maken dan heb ik wel wat tijd. En even mijn youtubeaccount inlog opsnorren.
 

Bijlagen

  • 20200201_134542.jpg
    20200201_134542.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Excuus voor de late reactie, erg inactief geweest hiero :+
Zeker, ik heb hem eronder zitten. Ga even kijken hoe ik mijn filmpje kan uploaden.


Gefilmd met een S9 toen ik hem er net onder had zitten zonder DB-Killer, zou vanavond wellicht een beter filmpje kunnen maken dan heb ik wel wat tijd. En even mijn youtubeaccount inlog opsnorren.
Heb in de tussentijd al een andere uitlaat aangeschaft. Maar toch bedankt voor de upload.
IMG_20200327_152613.jpg
 
Daar heb ik deze gekocht. De template van de mijne staat ook nu op frontpage.
Hij heeft er voor de 790 nog 2 maar ik vind de site niet echt duidelijk.
Het beste kun je even zoeken op de pagina.

Niet allemaal dezelfde set kopen :o:o;) ben nu nog de enigste.

Hahahaha, nee ik wil liefst ook een unieke sticketset.

Had jij zwarte tank kappen als ondergrond of oranje ? Mijne zijn oranje in elk geval en daar moet ik wel wat mee, of de randen moeten duidelijk zichtbaar onderdeel zijn van het ontwerp, of ze moeten wel heel goed de randen mee stickeren.
 
Hahahaha, nee ik wil liefst ook een unieke sticketset.

Had jij zwarte tank kappen als ondergrond of oranje ? Mijne zijn oranje in elk geval en daar moet ik wel wat mee, of de randen moeten duidelijk zichtbaar onderdeel zijn van het ontwerp, of ze moeten wel heel goed de randen mee stickeren.
Mijn ondergrond is zwart
 
Mooi spul, jammer dat de quickshifter een pakket is wat je er bij moet kopen.
En hij is ook behoorlijk aan de prijs (14.5k geloof ik)
 
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik natuurlijk aan het kijken voor een KTM 790 Duke.

Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de kosten zijn van een kleine en grote beurt?
 
Na diefstal van mijn 1290 R toch wel erg benieuwd naar de 890 R.
Het surplus aan vermogen nooit kunnen gebruiken, zitpositie was wel erg okay.
Ben alleen 2 meter lang en de 790 lijkt wat klein?

Hier al lange slungels op een 790?
 
Na diefstal van mijn 1290 R toch wel erg benieuwd naar de 890 R.
Het surplus aan vermogen nooit kunnen gebruiken, zitpositie was wel erg okay.
Ben alleen 2 meter lang en de 790 lijkt wat klein?

Hier al lange slungels op een 790?
1.96m op een 790.
Met powerpart zadel zit het prima !
 
Na diefstal van mijn 1290 R toch wel erg benieuwd naar de 890 R.
Het surplus aan vermogen nooit kunnen gebruiken, zitpositie was wel erg okay.
Ben alleen 2 meter lang en de 790 lijkt wat klein?

Hier al lange slungels op een 790?

Klinkt als een goede reden om een testritje te boeken ;)
 
Even een vraag over accessoires.
Bij de smt had ik 2 kleine acc. Stekkertjes zitten. Heeft de 790 dat ook ?
2de vraag wat zijn dat voor stekkers achterin die allemaal los liggen. Zit daar een evt acc.stekker bij?
 
Even meten en je weet welke constante spanning zijn en welke op het contactslot werken, ik heb de navigatie erop aangesloten.
 
Laatst bewerkt:
Een beetje off-topic, maar aangezien de 790 ook een cartdridge USD voorvork niet helemaal.
Voor het meten van de luchtkamer bij het verversen van de vorkolie meet je dan met de dempergroep helemaal naar beneden gedrukt, tot de bovenzijde van de volledig ingedrukte binnenpoot, of die je dat met de dempergroep helemaal uitgetrokken?
Het maakt nogal iets uit ...
 
Even een vraag over accessoires.
Bij de smt had ik 2 kleine acc. Stekkertjes zitten. Heeft de 790 dat ook ?
2de vraag wat zijn dat voor stekkers achterin die allemaal los liggen. Zit daar een evt acc.stekker bij?

Zijn zowel bij ktm alsook husqvarna gelabeld met acc1 en acc2. Een continue en een geschakeld.
 
Zo! Als het aan mij ligt is het seizoen begonnen hoor.

Ik heb ook eindelijk fatsoenlijke laarsjes gekocht (Alpinestars SMX plus V2) ipv. die Sidi crosslaarzen die ik altijd droeg. Je hebt een stuk meer gevoel maar dat hakje dat achter het stepje blijft 'hangen' is een beetje wennen.


CUegFQR.jpg
 
Ik heb de aansluitingen bij de accu (achter dus) gebruikt. Hoef je niet te rommelen achter de koplamp omdat je achter voldoende ruimte hebt.
 
Ik heb de aansluitingen bij de accu (achter dus) gebruikt. Hoef je niet te rommelen achter de koplamp omdat je achter voldoende ruimte hebt.
Kan maar dan moet ik toch weer een kabel naar voor trekken om de garmin aan te sturen op het stuur. En ik had net alle kabels ingekort zodat ze mooi achter het koplamp pasten.
Dus ik denk dat ik ze maar eens achter het stuur ga zoeken.
 
Dan gewoon even de multimeter op de 2 stekkertjes als je twijfelt. Al denk ik niet dat er veel loze stekkertjes achter de lamp aanwezig zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan