ktm 790 duke

Er is al meer geschreven over de werking van de quickshifter van de 890 R. Ik heb de QS ook laten calibreren, software updates uitgevoerd……………..
Burgerking,
welke software updates zijn er bij jou uitgevoerd?
Ik was deze week bij m’n dealer en daar was niets bekend over updates.
Alvast bedankt!
 
Mocht iemand interesse hebben in een volledige Akrapovic-Kit Evolution Line voor de KTM 890 Duke (R) stuur me dan even n PB.
Systeem is circa 1200km oud.
 

Bijlagen

  • PXL_20220917_080933424 (Medium).jpg
    PXL_20220917_080933424 (Medium).jpg
    179,5 KB · Weergaven: 61
  • PXL_20220917_080949625 (Medium).jpg
    PXL_20220917_080949625 (Medium).jpg
    177,2 KB · Weergaven: 57
  • PXL_20220917_081135062 (Medium).jpg
    PXL_20220917_081135062 (Medium).jpg
    232 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
en uitverkocht in 2 a 3 minuten....(meeste waarschijnlijk door dealers).
Tijdje terug stond bij Arie Molenaar nog de eerste versie, wel een gaaf ding :t
 
Staan nu zelfs van die overjarige dingen bij Arie 8-)
IMG_20221028_120217218_MFNR.jpg


Ik hou het wel bij m'n 890R:t...meer dan gelukkig mee, blijft een heerlijke speelfiets.

IMG_20221028_123324348_MFNR.jpg
 
Vandaag naar de dealer voor wisselen van het dashboard. Het over zetten van km stand lukte niet door problemen bij KTM ofzo. Dus maar met een leen motor naar huis. Een V-Strom rijd best geinig, maar toch wel een stuk saaier en braver dat de 790.
 
790 heeft gewoon een dubbele brug. Ik zou nooit de hoofdprijs betalen om eentje te kopen in't oranje.
Iedere degelijke stand tilt dat ding.
 
Ik heb de GP stand van Datona gekocht. Keer gewacht op een actie en toen voor 110,- voor- en achterstand gekocht. Uiteraard niet in het oranje want dan was ie dubbel zo duur :)
 
Nee kleurtje gaat het ook niet om, maar sommige hebben bijvoorbeeld grotere wielen of krikken om een andere reden de motor makkelijker op, vandaar de vraag. Thnx
 
Ondanks goede verhalen over XLmoto paddockstands en andere 2 in 1 paddockstands ben ik wel fan van Bike-Lift geworden.
Ze werken niet met zo'n kliksysteem met een pin en borgclip maar ze bestaan gewoon uit 1 volledig stuk buis waardoor het mij wat steviger lijkt.
Als je er eentje wil kopen moet je wel even opletten, ze worden verkocht zonder adapter... Daarvoor moet je nog eens een extra 2 tientjes voor bijleggen.
 
Ondanks goede verhalen over XLmoto paddockstands en andere 2 in 1 paddockstands ben ik wel fan van Bike-Lift geworden.
Ze werken niet met zo'n kliksysteem met een pin en borgclip maar ze bestaan gewoon uit 1 volledig stuk buis waardoor het mij wat steviger lijkt.
Als je er eentje wil kopen moet je wel even opletten, ze worden verkocht zonder adapter... Daarvoor moet je nog eens een extra 2 tientjes voor bijleggen.
Deze gebruik ik ook, past nagenoeg altijd en voelt stevig aan.
 
1x een deftig paar paddockstands kopen en je bent gesetteled for life (tenzij enkelvoudige achterbrug ofc)
Vroeger raadde ik mensen cheapos (xlmoto) aan, maar voor iets meer geld heb je iets dat wel lang mee gaat en ook gewoon stabieler is!
 
Merk je het verschil met standaard wielen?
Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt...

Ik heb wel mijn vorige motor wel voorzien van lichtere wielen en het verschil was enorm merkbaar. Zeker ook in de portemonnee :)

Bij de 890 scheelt het 1.1 kilo in totaal, de stock wielen zijn aardig licht.
 
Lichte wielen zijn goud. Ik had een 990 sm en tegelijkertijd een 990 smr met lichte velgen. Verschil in bochten is bizar
 
Terug
Bovenaan Onderaan