ktm 790 duke

Met Akra:

SnyoiPz.jpg
 
Dat is (van wat ik zo lees) dan de prijs in Duitsland. In Nederland komt daar nog behoorlijk wat belasting bij op.

Ik denk iets van €9300+€1600= ~€11k als je naar het verschil in prijs kijkt tussen een NL Husq 701 en een DE Husq 701.
 
De 690 R was ~12k en dit jaar (sinds augustus?) afgeprijsd naar ~10,5k. Maar de 690 Duke R staat niet meer op de site van KTM dus daar zullen ze wel mee stoppen in 2018? Wellicht om meer verschil te maken tussen de 690 en de 790.
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo naar de foto hierboven kijk, kan ik nog zeggen: Goh ja, zit wel iets in. Maar de achterkant verpest het. Die is precies veel te bombastisch Ö.
Zoals hier aangehaald kan de underseat zeker wel aangepast worden door wat vakmanschap. Misschien dat er een Race zitje komt die wat mooier is :x?
 
Is toch niet écht bizar? Beetje rond de prijs van een MT09. Zit in dezelfde categorie wel. KTM is altijd wel ietsje duurder en wat je er voor terug krijgt ziet er tot nu toe niet onaardig uit.

Kennelijk gaat men nu ook volledig de strijd aan met elkaar qua elektronica..
 
Oh dat vind je niks? Ik vind het juist fantastisch waar de 790 standaard mee komt. Ram dat ding maar vol met dat soort hulpmiddelen hoor :o
 
Moet zeggen nu ik m op een filmpje zie:
vind ik 'm toch al weer een stukje mooier. Net wat de rest ook al zegt: je moet 'm in je hoofd even aankleden met wat ktm powerparts, dan wordt het nog wel wat denk ik! Die bar end spiegels staan 'm goed. 's even speuren op de site van KTM of die ook op de SDR passen :Y
 
Ik hoop dat i er in het echt beter uitziet :') en eerst maar eens proefrijden.....ik wacht wel op de 790RRRR
 
Eigenlijk lijkt de uiteindelijke versie toch sterk op het prototype... Enkel de uitlaat verschilt sterk, maar doet wel afbreuk aan heel de fiets.

Een uitlaat zoals de proto zal er niet komen vrees ik...
 
Ik vind het eigenlijk helemaal geen duke. Dat hoort eigenlijk een halve sm te zijn..
 
Ja, dat zei men in 2012 ook al. Volgens mij zijn we dat moment al lang voorbij :)

Niet zeuren, m'n toekomstige motor ziet er prachtig uit :+
 
Ik vind 'm prachtig. Zeker in de KTM huiskleuren van tegenwoordig.

Voor een stuk of tig foto's:
https://www.asphaltandrubber.com/bikes/photos-ktm-790-duke/

De foto's zijn individueel in een nieuw venster te openen in megaresolutie door erop te klikken.
wel een doekje over je toetsenbord, anders doet dat het waarschijnlijk niet meer tegen de tijd dat je onderaan bent gekomen.
:9~

Wat een gaaf ding!!
k zou echt alléén de inmiddels veelbesproken uitlaatdemper onder handen nemen.
Gewoon vervangen door een carbonlook imi-akra (oid) en je bent er al.
De plaats van de demper vind ik op zich niet verkeerd, alleen de ori-demper zelf is lelijk.
Als dit alles is .....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan