Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Protaper zei me helemaal niets, maar even wat gogglen gaf me deze hit
Stuur ProTaper EVO Zwart - Kwaliteitslevering - 24MX - 24mx.nl
ProTaper Pastrana Low is wat het meest bij mijn wens past dan
Beetje doorzoekend kom ik nu 'renthal fatbar street low' ook tegen.
Dat ziet er ook heel goed uit.
Met de twee merken en types die ik nu heb moet het kunnen lukken.
THX!
Jullie Belgen hebben toch maar geluk, dat je het zonder BPM kunt doen. Waren ze hier net zo goedkoop dan had ik mijn Daytona 675R misschien al wel ingeruild voor een Duke 790. Wij betalen in NL toch zo’n 1900 euro meer voor exact dezelfde motorfiets.Bedankt Rappie voor de info!
Inruil heb ik niet, heb mijn 125 Duke particulier verkocht voor 250eur meer dat de ze gaven als overname.
Ik was al eens langs gegaan een aantal weken geleden, en toen had hij snel even een prijs gezegd die al +-600 onder de geadverteerde prijs was (9100, prijs BE).
Nu zou ik deze dealer naar mijn gevoel het liefste nemen aangezien ze al 20jaar evervaring hebben met KTM en deze ligt op weg naar het werk dus makkelijker binnen te doen bij een beurt, ook hebben ze een grote en nette werkplaats.
Ander dealer heeft ook al wat ervaring maar ligt niet meteen in mijn regio, maar ook op afstand die makkelijk te doen is.
3de dealer is slechts 2tal jaar bezig, op dat gebied misschien minste vertrouwen in zake ervaring met KTM maar is wel het kortste bij huis.
Goed dan zal ik eens gaan shoppen bij de dealers
Klinkt logisch, maar klopt niet helemaal. Het BPM-geld komt in de grote pot, van de wegenbelasting worden de wegen onderhouden. Kwestie van politieke keuzes. Will je de economie stimuleren dan schaf je de BPM af en stijgt de verkoop van auto’s en motoren (en de omzet, winst en werkgelegenheid van auto- en motorbedrijven).In ruil daarvoor hebben we in NL dan wel wegen van asfalt zonder mansdiepe gaten. Toch handig voor een strest bike, ondanks dat een Duke best wat hobbels kan hebben. 't Moet toch ergens vandaan komen . . .
Bedankt Rappie voor de info!
Inruil heb ik niet, heb mijn 125 Duke particulier verkocht voor 250eur meer dat de ze gaven als overname.
Ik was al eens langs gegaan een aantal weken geleden, en toen had hij snel even een prijs gezegd die al +-600 onder de geadverteerde prijs was (9100, prijs BE).
Nu zou ik deze dealer naar mijn gevoel het liefste nemen aangezien ze al 20jaar evervaring hebben met KTM en deze ligt op weg naar het werk dus makkelijker binnen te doen bij een beurt, ook hebben ze een grote en nette werkplaats.
Ander dealer heeft ook al wat ervaring maar ligt niet meteen in mijn regio, maar ook op afstand die makkelijk te doen is.
3de dealer is slechts 2tal jaar bezig, op dat gebied misschien minste vertrouwen in zake ervaring met KTM maar is wel het kortste bij huis.
Goed dan zal ik eens gaan shoppen bij de dealers
Ik had het over de dealer in Antwerpen. Als dit inderdaad zowat de standaard prijs is denk ik niet te veel nog op af te bieden valt, maar wie niet waagt..Bij mij was de prijs voor een standaard 790 ook € 9100,00 (Ook BE ) dus ik vermoed dat die korting vrij standaard is, tenzij het om dezelfde dealer gaat .
Ik ben bezig met het configureren van de KTM 790 en ik zit te twijfelen of ik de extra EUR 100 uit ga geven voor de 'KTM My Ride Control Unit', aangezien men over de app niet zo te spreken is ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ktm.myrideconnect&showAllReviews=true )
Wat zijn de ervaringen hier?
Bij mij werkt ie niet om te beginnen (wordt hopelijk morgen tijdens de beurt opgelost), kan niet verbinden met mijn Android toestel (nou ja, is wel gepaired en volgens Android verbonden, de app en motor geven aan niet verbonden te zijn). En bij KTM tijdens het Duke event wist men, vrij zeker, te vertellen dat er geen navigatie op komt. Zogenaamd te kleine display wat natuurlijk onzin is, ik kan zo een paar designs voor ze maken waarbij je prachtig navigatie én snelheid etc hebt.
Verder is het natuurlijk wel grappig om te zien wie je belt. Ik ga vaak op de motor naar m'n klanten toe en moet ik onderweg nog eens de telefoon aannemen. Daarom heb ik my ride dan ook voornamelijk genomen. Vooral om sommige belletjes te negeren
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten eh. En je kunt ook prima een onderdeel vervangen door iets anders in navigatie modus. Meest simpel te bedenken: versnellingsindicator vervangen door navigatie pijlen/iconen in navigatiemodus. Komt het net zoals de adventure linksboven te staan. Easy.. en kunnen de mensen, die willen, lekker navigeren met my ride. En mensen die het niet willen kopen de unit niet.Vind ik niet.
Ik vind het scherm van de 790 nu perfect overzichtelijk en geeft alle data die ik nodig heb, afhankelijk van de setting. Meer data maakt het gewoon rommelig.
Het display van de 1290 Adventure heeft die optie wel, maar is groter.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten eh. En je kunt ook prima een onderdeel vervangen door iets anders in navigatie modus. Meest simpel te bedenken: versnellingsindicator vervangen door navigatie pijlen/iconen in navigatiemodus. Komt het net zoals de adventure linksboven te staan. Easy.. en kunnen de mensen, die willen, lekker navigeren met my ride. En mensen die het niet willen kopen de unit niet.
wellicht is het hierbij een aardig detail om te vermelden dat het onwerpen van interfaces een groot deel van mijn werk is. (qua 'interaction design' -> de omgang/interactie met de gebruiker en bv complexe informatie op een overzichtelijk en begrijpelijke manier aanbieden).
En bijvoorbeeld tijdens een telefoongesprek en voor het afspelen van audio via je stuurknoppen kan ineens wel de gehele linkerkant van het display gebruikt worden. Waarom niet hetzelfde doen met de navigatie? (alhoewel ik daar dus ook wel betere oplossingen voor kan verzinnen).
Ik hoop dat iemand daar bij KTM uiteindelijk het licht ziet en ook navigatie voor de 790 mogelijk maakt. Zou de meerwaarde voor my ride enorm laten toenemen.
Ik heb helaas geen garmin, alleen een my ride unitDe human interface is heel belangrijk...ik schrijf ook 'Vind ik'. Wat ik of jij vind is niet de algemeen geldende regel, al denken veel mensen dat wel
Die navi zal best leuk zijn maar als ik dat nodig heb schroef ik de Garmin er wel op, heeft toch een veelvoud van mogelijkheden die de KTM optie niet heeft.