ktm 790 duke

Voor de montage van mijn TomTom ga ik kiezen voor de powerpart mount , maar ligt er ook al een geschakelde voedings draad ergens die ik hier voor kan gebruiken ?
Ik heb die powerpart op mijn 690... kheb het niet zelf geinstalleerd dus ik kan geen antwoord geven :( overigens zeer tevreden over het powerpart zelf :) )
 
Een beter plaatje zoals beloofd
 

Bijlagen

  • 15635236433127914065461026533806.jpg
    15635236433127914065461026533806.jpg
    336 KB · Weergaven: 49
Voor de montage van mijn TomTom ga ik kiezen voor de powerpart mount , maar ligt er ook al een geschakelde voedings draad ergens die ik hier voor kan gebruiken ?
Je hebt zowel onder de koplamp als in het kontje van de motor accessoire aansluitingen (zowel continu en geschakeld).

Het staat ook beschreven in de handleiding. Je kunt de handleiding downloaden bij KTM, als je dan zoekt op ACC1 of ACC2 dan kom je het zo tegen. Volgens mij in het hoofdstukje over het elektrisch systeem.
 
Dan zal ik maar eens die handleidng gaan zoeken 8-)
Tijdje terug een TomtomRider550 gekocht en ik moet zeggen dat rijdt toch wel erg prettig vind de kronkelroute optie ook wel geinig, accu houdt het overigens redelijk lang vol.
Vandaag even de 790 uitgelaten
20190721-090749.jpg


stonden volgens mij wel te controleren op de Lekdijk, had het vij laat in de gaten, hopelijk krijg ik geen post:X
 
bedankt mannen , dit is allemaal duidelijk ( en gevonden ) nu ga ik nog op zoek naar wat decals, want , het subframe , velgen en voor spatbordje vind ik wat kaal.
hou mij aanbevolen voor goede suggesties en/of voorbeelden.
 
Bij deze nog een plaatje van mn fiets die tot nu toe uitstekend bevalt ( sorry voor de dubbele afbeelding , tis echt de zelfde :+
 
Thompa Je slaat de spijker op zijn kop.. Inderdaad heel linair. En zoals Roger zegt. Dat maakt hem natuurlijk een allemans vriend. Maar Ik vond er geen wow factor aan zitten kwa power. De Brute power van de sm 1 cillinder is er dus niet. En dat miss ik in de 790.. De rontonde af ging t gas vol open tot de stuik maar omhoog komen deed ie niet. En dat vind ik toch wel gaaf op zijn tijd ( lees heel vaak ) De 1290 daar in tegen heeft die brute power in overvloed haha. Ik denk dat mijn keuze gemaakt is ..

Misschien leren de koppeling erbij te pakken? Dan gaat zelfs een R1200GS op het achterwiel.
 
Zou iemand voor mij de dikte van het aluminium kunnen opmeten dat gebruikt wordt bij R&G en/of Evotech tail tidy's?
 
Die lijkt meer op de R&G tailtidy... Alsnog bedankt! Als iemand nog de Evotech kan opmeten ben ik helemaal blij.

Mijn dealer heeft hem erop gezet, ik meende dat hij het over een Evotech had. Ik heb even gegoogeld en volgens mij heb je gelijk en is het inderdaad een R&G.
 
Misschien een domme vraag... moet het ene draadje rechtstreeks op de batterij?

bedankt! Davy

Zou kunnen. Maar je hebt bij de accu ook twee accessoires aansluitingen zitten. Dit zijn vier losse stekkertjes. Ik heb ACC2 gebruikt. Die staat alleen 'aan' als het contact aan staat.

F5J5SJV.jpg
 
Techneuten, wil op de ktm duke 790 onderstaande, reeds geleverde
Shin-Yo LED Knipperlicht Shorty knippers monteren, na montage krijg ik op display foutmelding als zijnde defect richtingaanwijzer. Welke weerstand moet ik er tussen plaatsen? De originele zijn 13.5 V en 3 watt, maar ik lees nergens het aantal watt van de shin yo's.
Bij voorbaat dank
 
Techneuten, wil op de ktm duke 790 onderstaande, reeds geleverde
Shin-Yo LED Knipperlicht Shorty knippers monteren, na montage krijg ik op display foutmelding als zijnde defect richtingaanwijzer. Welke weerstand moet ik er tussen plaatsen? De originele zijn 13.5 V en 3 watt, maar ik lees nergens het aantal watt van de shin yo's.
Bij voorbaat dank
is reeds opgelost
 
Dus.. ik dacht uit de handleiding te weten hoe je de ketting moet spannen. Maar wellicht toch niet.
2018 handleiding:
1565181759896.png


2019 handleiding:
1565181777633.png


Je moet dus kennelijk niet de (buitenste) rand nemen van de swingarm (zoals het wellicht lijkt in de eerste afbeelding) maar het binnenste deel. Dat scheelt wel wat met spannen... Voor wie het nog niet wist of niet geheel duidelijk was, bij deze :+

Wellicht maar eens een hulpstukje maken van ~4 mm dik (en iets meer dan ~2,5cm lang?) voor onderaan de swingarm. Wordt het misschien nog iets makkelijker van :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan