ktm 790 duke

Weet iemand van hier of de mobiliteitsgarantie en de fabrieksgarantie behouden blijft als ik bv met de ktm naar een duitse dealer ga voor de 1000km beurt.
Ligt nl veel korter bij dan de nl dealer.
 
Voor


IMG_20200313_135213.jpg
 
Bij mij staan er inmiddels de eerste 200km op.
Wat een machine is het ook, stuurt zo makkelijk, is echt makkelijk naar illegale snelheden te krijgen :D
Wereld van verschil met mijn vorige motor (Kawa z900)
 
Wat gaaf @Gassie !
Wil je mij ook even een PM sturen met de leveranciers en de globale kosten? Ik ben vooral op zoek naar een adres we ze wel kunnen plakken. (De dealer kan dat niet ;()
 
Echt gaaf, zou je me misschien de gegevens willen sturen van de leverancier en hoeveel je ongeveer kwijt was voor set en plakken?
Mooi hoor, maar waarom haal je die oranje gupreflectortjes niet van de voorkant af?
of komt dag nog?
dan heb ik niets gezegd.
 
Mooi hoor, maar waarom haal je die oranje gupreflectortjes niet van de voorkant af?
of komt dag nog?
dan heb ik niets gezegd.
Man man man hoe kun je nou zoiets suggereren die reflectors verwijderen :N....dat is levensgevaarlijk, ik vind zelfs dat reflecterende banden verplicht moeten worden of van die mooie reflectoren aan de spaken net als de Duitsers die hebben aan hun Fahrrad.....stel je voor komt een Corona Virus van links ziet ie je niet en bam...

Die KTM rijders zijn zo onverantwoordelijk
 
Een KTM valt ook zonder die dingen genoeg op. Ik heb ze eraf gehaald. Maar waarschijnlijk zullen ze wel verplicht zijn vanaf een bepaald bouwjaar.
 
Weet iemand van hier of de mobiliteitsgarantie en de fabrieksgarantie behouden blijft als ik bv met de ktm naar een duitse dealer ga voor de 1000km beurt.
Ligt nl veel korter bij dan de nl dealer.

Stöbe is an sich niet verkeerd maar ik vind die chef monteur zo'n typisch Deutsches Arschloch :)
 
Een KTM valt ook zonder die dingen genoeg op. Ik heb ze eraf gehaald. Maar waarschijnlijk zullen ze wel verplicht zijn vanaf een bepaald bouwjaar.

Zou je zeggen ja...behalve als je een Belg tegen komt, die zijn blind en hebben 5 seconden vertraging tussen ogen en hersens... :)
 
Eh? Waar komt dat vandaan?

Ervaring misschien? Hier dicht bij de grens maak je wel eens wat mee misschien? Is niet persoonlijk hoor, ken wel wat Belgen en die zijn allemaal heel aardig en gezellig maar qua rijden is het veruit het meest slechte wat ik ooit heb gezien...
 
Ik ben ook wel benieuwd naar de maker van deze stickerset, ik zoek zelf ook nog een mooie set voor mijn eigen Duke. Deze ben ik nog niet tegengekomen tot nu toe dus ben benieuwd wat zij nog meer maken.
Daar heb ik deze gekocht. De template van de mijne staat ook nu op frontpage.
Hij heeft er voor de 790 nog 2 maar ik vind de site niet echt duidelijk.
Het beste kun je even zoeken op de pagina.

Niet allemaal dezelfde set kopen :o:o;) ben nu nog de enigste.
 
Terug
Bovenaan Onderaan